Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju przypomina, iż zgodnie z art. 207 ust. 3 Ustawy z dnia 5 grudnia 2024 roku o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. 2024 poz. 1907) właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca obiektu budowlanego albo jego części, który przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. 1 stycznia 2025 r.) pełnił funkcję budowli ochronnej, w szczególności stanowił schron albo ukrycie, jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie właściwego miejscowo wójta, burmistrza lub prezydenta w terminie 90 dni od dnia wejścia w życie ustawy.
W zawiadomieniu, którego termin złożenia mija 31 marca 2025 roku, wskazać należy:
- dokładny adres nieruchomości lub numer działki, na której zlokalizowana jest budowla ochronna;
- tytuł prawny lub informację o sprawowaniu zarządu nad obiektem;
- informacje umożliwiające kontakt z właścicielem, użytkownikiem wieczystym lub zarządcą.
Wymagane informacje przekazywać można pisemnie na Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju 28-100 Busko-Zdrój al. Mickiewicza 10 lub poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Osoby do kontaktu:
Dariusz Grela 41 370 52 64
Marcin Jaskólski 41 370 52 79