Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00
Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Ogłoszenia
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1592
Busko-Zdrój 2015.08.19.
Znak:BUŚ.6733.18.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn.zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Gminy Busko-Zdrój, w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, reprezentowany przez pełnomocnika KOLPROJEKT Biuro Projektowe Krzysztof Oleś ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce, w dniu 19.08.2015r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.18.2015, ustalająca warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:
zagospodarowaniu terenu wokół stawu gminnego, które obejmuje:
- budowę miejsc postojowych dla samochodów (do 29 stanowisk) wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (drogi, place utwardzone) o powierzchni użytkowej do 0,20ha,
- budowę instalacji elektrycznej zewnętrznej i wodociągowej,
- budowę oświetlenia,
- budowę odwodnienia terenów utwardzonych (kanalizacja deszczowa) na działce ozn.nr ewid. gruntu 140 położonej w Broninie.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godz. pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. Sienkiewicza 19, 25-007 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1683
Busko-Zdrój, 17.08.2015 r.
USC.5011.25.2015
ZAWIADOMIENIE
o sporządzeniu spisu wyborców
Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2011 r. Nr 21, poz. 112 z późn. zmianami),
BURMISTRZ MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ
zawiadamia o sporządzeniu spisu osób uprawnionych do udziału w referendum, zarządzonego na dzień 6 września 2015 roku, spis został sporządzony oddzielnie dla każdego obwodu głosowania.
Spis będzie udostępniony do wglądu od dnia 17 sierpnia 2015 roku do dnia 30 sierpnia 2015 roku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, przy ul. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju w sali nr 47 w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek - piątek od 7:00 do 15:00.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1441
Busko-Zdrój, 18.08.2015 r.
Znak:GKNŚR.6845.112.2015
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- dzierżawa pawilonu handlowego nr 31-32 przy ul.1 Maja w Busku-Zdroju
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na dzierżawę pawilonu handlowego nr 31-32 usytuowanego w Busku-Zdroju przy ul. 1 Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 413/6.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1548
Busko-Zdrój, 18.08.2015r.
Znak:GKNŚR.6845.113.2015
Ogłoszenie
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na wynajem dwunastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju
1. Przedmiotem udostępnienia jest 12 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami: 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 18, 20, 21, 24 o powierzchni po 9,7 m² każdy:
- pawilony oznaczone numerami: 1,2 przeznaczone na działalność gastronomiczną
- pawilon oznaczony numerem: 6 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami
- pawilony oznaczone numerami: 7, 9, 10, 11, 12 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
- pawilony oznaczone numerami : 18, 20, 21, 24 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
2. Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.
3. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1618
KOMUNIKAT PREZESA ARR
UWAGA PRODUCENCI MLEKA
Od 13 sierpnia do 11 września br. Agencja Rynku Rolnego będzie przyjmowała wnioski o udzielenie pomocy o charakterze pomocy de minimis w rolnictwie w formie rozłożenia na nieoprocentowane raty opłaty za przekroczenie kwot indywidualnych w roku kwotowym 2014/2015.
Wnioski należy złożyć do dyrektora oddziału terenowego Agencji Rynku Rolnego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę dostawcy hurtowego.
Adresy oddziałów terenowych oraz godziny pracy znajdują się w linku poniżej:
http://www.arr.gov.pl/kontakt-arr/oddzialy-terenowe-arr
Do wniosku należy dołączyć:
1. zaświadczenia albo oświadczenie, dotyczące pomocy de minimis określone w art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404, z późn. zm.);
2. zaświadczenia albo oświadczenie, dotyczące pomocy de minimis w rolnictwie określone w art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o
postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
3. oświadczenie o niezaleganiu:
a) z płatnościami podatków,
b) w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne.
Formularz wniosku jest dostępny na stronie internetowej Agencji Rynku
Rolnego http://www.arr.gov.pl/data/00069/kml_p14_f2.pdf
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1518
Busko Zdrój, 2015.08.13
Znak: BUŚ.6733.33.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2015r. Poz.199) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2015r poz.199) z a w i a d a m i a m, że na wniosek z dnia 2015.07.08 Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Busku-Zdroju ul. Łagiewnicka nr 25, 28-100 Busko-Zdrój zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.33.2015 dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej na działkach ozn. Nr ewid. 66/3 i 65 (droga) usytuowanych w Elżbiecinie.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1554
Zarządzenie Nr 107/2015
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój
z dnia 12 sierpnia 2015r.
w sprawie zatwierdzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Siesławicach [ pdf ].
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1517
Busko Zdrój, 2015.08.12
Znak: BUŚ.6733.20.2015
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2015r. Poz.199) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2015r poz.199)
zawiadamiam,
że na wniosek z dnia 2015.07.29 PGE Dystrybucja S.A z siedzibą w Lublinie ul. Garbarska nr 21A, 20-340 Lublin oddział Skarżysko-Kamienna działająca przez pełnomocnika Panią Agatę Woźniak ul. Przemysłowa nr 4, 28-400 Pińczów zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.20.2015 dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii niskiego napięcia, średniego napięcia oraz kontenerowej stacji transformatorowej na działkach ozn. Nr ewid. 499/15,620,500/15,500/16 i 619 usytuowanych w Zbludowicach oraz na działkach ozn. Nr ewid. 723/24, 912, 723/16, 723/17, 723/22 i 723/25 usytuowanych w Owczarach.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1605
Busko-Zdrój 2015.08.11
Znak: BUŚ.6733.26.2015
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz.U. z 2015 poz.199 ) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( j.t Dz.U. z 2013r. poz.267)
zawiadamiam
że na wniosek z dnia 2015.07.07 Gminy Busko-Zdrój w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działający przez pełnomocnika KOLPOPRTER BIURO PROJEKTOWE Krzysztof Oleś ul. Nowy Świat nr 52, 25-516 Kielce zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku świetlicy wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe, zbiornika naziemnego na gaz oraz zjazdu publicznego na działkach ozn. Nr ewid. 50 i 152 (droga) usytuowanych w Budzyniu.
W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1552
Busko-Zdrój 2015.08.11
Znak: BUŚ.6733.28.2015
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz.U. z 2015 poz.199 ) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( j.t Dz.U. z 2013r. poz.267)
zawiadamiam
że na wniosek z dnia 2015.07.07 Gminy Busko-Zdrój w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działający przez pełnomocnika KOLPOPRTER BIURO PROJEKTOWE Krzysztof Oleś ul. Nowy Świat nr 52, 25-516 Kielce zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku świetlicy wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe, zbiornika naziemnego na gaz oraz zjazdu publicznego wraz z przebudową zatoki autobusowej na działkach ozn. Nr ewid. 178 i 351 (droga) usytuowanych w Kostkach Małych .
W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].