Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00
Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Ogłoszenia
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2030
Busko-Zdrój dnia 23.05.2011r.
RSID-5540/455/3/2011
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Gmina Busko-Zdrój w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z Zarządzenia Nr 67/2007 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 20 lipca 2007r zaprasza do złożenia oferty cenowej.
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 767 Pińczów - Busko-Zdrój - ulica Bohaterów Warszawy w Busku-Zdroju" na odcinku od km 13+300 do km 14+400 o całkowitej długości 1100m,
Szczegółowy zakres rzeczowy usługi określa:
Ogłoszenie [ pdf ],
a) wzór umowy [ pdf ],
b) warunki techniczne ŚZDW w Kielcach [ pdf ],
c) koncepcja projektowa odcinka nr 2 opracowana na zlecenie Polskie Składy Budowlane S.A [ pdf ].
Informacja z otwarcia ofert [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2150
Znak:RSID-7044BI/19/ll
Gmina Busko-Zdrój zwraca się z zapytaniem o wycenę n/w zadań:
- Wymiana słupa oświetlenia ulicznego typu Mieszko wraz z oprawami na ścieżce rowerowej w Zbludowicach.
- Wymiana górnej oprawy typu Lunoida 150W na slupie oświetlenia ulicznego przy ścieżce rowerowej w Zbludowicach.
- Wymiana uszkodzonej oprawy oświetlenia ulicznego na slupie typu Ruda na ul Łagiewnickiej
Termin realizacji w/w zadania jeden miesiąc od podpisania zlecenia.
Wszelkie pytania lub uwagi prosimy kierować pod numerem telefonu 413785232.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2174
ZARZĄDZENIE NR 39/2011
BURMISTRZA MIASTA I GMINY
BUSKO-ZDRÓJ
z dnia 19 maja 2011 roku
W sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w 2011r. [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2468
"... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego ..."
Busko-Zdrój, dnia 13.05.2011r.
Znak: RSID-2222/570/1/2011
O F E R E N C I
wg rozdzielnika
Gmina Busko-Zdrój, jako Inwestor zadania pn. „Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój” z a p r a s z a do złożenia oferty cenowej na wykonanie oraz montaż tablic pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 z podziałem na:
I. Wykonanie i montaż 5 szt tablic na następujących obiektach:
a) Szkoła Podstawowa w Szańcu,Szaniec 240
b) Przedszkole Nr 2 w Busku-Zdroju, os.Kościuszki 14
c) Samorządowe gimnazjum w Podgajach,
d) Samorządowe Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Zbludowicach, ul.Świętokrzyska 9
e) Szkoła Podstawowa w Kostkach Dużych, Kostki Duże 40.
II. Montaż 2 szt tablic (będących w posiadaniu Zamawiającego) na obiektach:
a) Publiczne Przedszkole Nr 3 w Busku-Zdroju, os.Sikorskiego 12
b) Szkoła Podstawowa Nr 3 i Samorządowe Gimnazjum Nr 1 w Busku-Zdroju, ul.Grotta 3.
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2042
Busko Zdrój, 2011.05.11
Znak:UA.6733.8.2011
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst ogłoszony w Dz. U.Nr 98 poz. 071 z 2000r.) zawiadamiam że, na wniosek z dnia 2011.05.04 Karpackiej Spółki Gazowniczej Sp z o.o w Tarnowie Oddział Zakład Gazowniczy w Kielcach ul. Loefflera 2 , 25-550 Kielce w imieniu której działa pełnomocnik F.H.U." HYDROLAND" Józef i Dariusz Lizak s.c ul. Jagielońska nr 20, 33-200 Dąbrowa-Tarnowska zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie gazociągu średniego ciśnienia PE dn 63 na działkach ozn.nr ewid.gruntu: 2/2 i 226 (droga) położonych w Kawczycach .
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2191
Busko-Zdrój, dnia 11 maja 2011 r.
GKMŚR.7021.24.2011
Wszyscy wykonawcy zainteresowani wykonaniem usługi polegającej na uzupełnieniu piasku na boisku do piłki plażowej na os. Marsz. Piłsudskiego w Busku-Zdroju.
Dotyczy: uzupełnienia piasku na boisku do piłki plażowej na os. Marsz. Piłsudskiego w Busku–Zdroju.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami)
Gmina Busko–Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko–Zdrój, NIP: 655–187–96–46 zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do złożenia oferty.
- Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na uzupełnieniu piasku na boisku do piłki plażowej na os. Marsz. Piłsudskiego w Busku-Zdroju.
W ramach usługi należy:
- przywieźć z piaskowni samochodami dostawczymi o ładowności do 2 t.
- wsypać i rozplanować nowy piasek w I-szym gatunku w ilości 50 m3
Piasek winien być świeżo wydobyty ze złoża, w I-szym gatunku oraz nie może zawierać najmniejszej ilości jakichkolwiek zanieczyszczeń. Z uwagi na zlokalizowanie boiska do piłki plażowej na terenach zielonych osiedla mieszkaniowego dowożony nowy piasek należy przetransportować samochodami dostawczymi po ładowności do 2 t. . Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia winna obejmować wszystkie koszty związane z demontażem i montażem części ogrodzenia boiska, wydobyciem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem nowego piasku. Oferowana cena winna zawierać 23,00 % podatku VAT. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty wykonawca dokonał oględzin ww boiska. - Termin wykonania robót.
Termin wykonania usługi: do 30 maja 2011 r. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić w okresie trwania umowy. Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ZO. - Warunki umowy.
Warunki na jakich zostanie zawarta umowa z wykonawcą określono w załączniku Nr 2 do niniejszego ZO. Przewidywany termin zawarcia umowy: do 23 maja 2011 r. - Kontakt z zamawiającym.
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest K. Tometczak, pok. Nr 11, tel. (0-41) 370-52-63. - Składanie ofert.
5.1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
5.2. Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej hasłem: „Uzupełnienie piasku na boisku do piłki plażowej na os. Marsz. Piłsudskiego w Busku-Zdroju” należy złożyć lub przesłać na adres: Gmina Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko–Zdrój w terminie do dnia 20 maja 2011 r. do godz. 11:00. - Otwarcie ofert. Otwarcie ofert nastąpi w UMiG Busko-Zdrój, pok. Nr 5 w dniu 20 maja 2011 r. o godz. 11:15.
- Kryterium oceny i wyboru oferty.
O wyborze oferty będzie decydowało jedno kryterium oceny oferty: cena z wagą 100,00 %.
Ogłoszenie [ pdf ].
Druk oferty [ pdf ].
Wzór umowy [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2068
Busko-Zdrój, 2011.05. 11
Znak:UA.6733.4.2011
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm. ) z a w i a d a m i a m, że w dniu 11 maja. 2011r. została wydana decyzja znak: UA.6733.5.2011 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
- Rozbudowie sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90mm, na działkach ozn. nr ewid. gr. 60, 39, 50/5, 50/3 i 52 położonych w sołectwie Zwierzyniec gm. Busko-Zdrój.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy tut. Urzędu.
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Dokument do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2515
Busko-Zdrój, dnia 4 maja 2011 r.
GKMŚR.5520.1.2011
Wszyscy wykonawcy zainteresowani konserwacją monitoringu wizyjnego zainstalowanego na terenie Buska–Zdroju
Dotyczy: konserwacji monitoringu wizyjnego na terenie Buska-Zdroju.
w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ze zmianami)
Gmina Busko–Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko–Zdrój, NIP: 655–187–96–46 zaprasza do złożenia oferty.
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń monitoringu wizyjnego zamontowanych na terenia miasta Busko-Zdrój.
Usługa będzie obejmować: konserwację i przeglądy okresowe systemu telewizji obserwacyjnej – monitoring wizyjny Miasta Busko–Zdrój składającego się z 5 sztuk kamer obrotowych, jednej kamery stacjonarnej, 11-tu kamer na terenie rekreacyjnym „Glinianki” oraz centrów dozoru wizyjnego z rejestracją obrazu,znajdującego się w budynku Komendy Powiatowej Policji i w Przedszkolu przy ul. p.płk. Srogiego w Busku–Zdroju.
Konserwatorzy systemu monitoringu wizyjnego zainteresowani niniejszą usługą winny posiadać właściwą koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, dopuszczającą ich do prac na sieci i urządzeniach monitoringu zarówno na terenie miasta jak i na stanowisku operacyjnym oficera dyżurnego Komendy Powiatowej Policji.
Miejsce zainstalowania i ilości kamer:
- Plac Zwycięstwa w Busku–Zdroju: 2 kamery obrotowe,
- ul. Kopernika na wysokości wjazdu na parking Urzędu Miasta i Gminy w Busku – Zdroju: 1 kamera obrotowa,
- skrzyżowanie ul. Mickiewicza z ul. Waryńskiego w Busku–Zdroju: 1 kamera obrotowa i 1 kamera stacjonarna,
- skrzyżowanie ul. Bohaterów Warszawy z ul. Staszica w Busku–Zdroju: 1 kamera obrotowa,
- ul. Mickiewicza Komenda Policji w Busku–Zdroju: centrum dozoru wizyjnego,
- Teren rekreacyjny „Glinianki” – 11 kamer stacjonarnych. oraz stanowisko dozoru.
Konserwacji systemu monitoringu wizyjnego należy dokonywać nie rzadziej niż 1 raz na kwartał.
Termin konserwacji: do 31 grudnia 2011.
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2237
"... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego ..."
W związku z rozpoczęciem zadań inwestycyjnych („Uporządkowanie gospodarki wodo-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Busko-Zdrój: oraz Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej Miasta Busko-Zdrój - etap I"), w których zakres wchodzi min. wymiana i budowa sieci, na czas trwania robót wprowadzone zostaną zmiany organizacji ruchu na terenie Miasta.
Od 9 maja br. powyższe zmiany będą polegały na :
- wyłączeniu z ruchu ul. Batorego (od skrzyżowania ul. Mickiewicza do Placu Targowego),
- przeniesienie przystanku z ul. Batorego na ul. Grotta po stronie wschodniej, na wysokości zatoki przy os. Świerczewskiego,
- wyłączeniu z ruchu ul. Kościuszki (na odcinku od ul. Mickiewicza do Kopernika),
- przeniesieniu przystanku z ul. Kościuszki na skrzyżowanie ul. Kilińskiego i ul. Poprzecznej (wjazd od ul. Poprzecznej),
- likwidacji miejsc postojowych na ulicy Poprzecznej.
Od 16 maja wyłączona z ruchu zostanie ul. Pocztowa oraz Kilińskiego na odcinku od Pl. Zwycięstwa do ul. Poprzecznej.
- Szczegóły
- Norbert Garecki
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 2071
Busko-Zdrój, 2011.04.28
Znak:UA.6733.5.2011
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zm.) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pod nazwą :
- Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90 mm, na działkach ozn. nr ewid. gr. 60, 39, 50/5, 50/3 i 52 położonych w sołectwie Zwierzyniec gm. Busko-Zdrój.
W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 18, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów. Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument do pobrania [ pdf ].