Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

Burmistrz Miasta i Gminy Busko – Zdrój
ogłasza konkurs

na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju, ul. Sądowa 9.

Kandydatom zgłaszającym się do konkursu udostępnia się następujące materiały:

  • Statut SP ZPOZ w Busku-Zdroju,
  • Regulamin Organizacyjny SP ZPOZ w Busku-Zdroju,
  • Informacje o stanie finansowym SP ZPOZ w Busku-Zdroju, które dostępne są od dnia ogłoszenia konkursu do ostatniego dnia wyznaczonego na składanie dokumentów aplikacyjnych.

Udostępnienie materiałów odbywa się przez wyłożenie ich do wglądu w Samodzielnym Publicznym Zespole Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9, pok. 206 w dniach roboczych, w godz. 8.00 – 14.00.

Kandydaci zgłaszający się do konkursu powinni:

  1. Spełniać warunki i posiadać kwalifikacje określone w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 roku w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011 r., Nr 151, poz. 896).
  2. Złożyć oferty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju, ul. Sądowa 9", wraz z dokumentami określonymi w § 12 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym nie będącym przedsiębiorcą, (Dz. U. z 2012 r., poz. 182), w biurze obsługi interesanta p. nr 3 Urzędu Miasta i Gminy w Busku – Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia.
  3. Umieścić na kopercie swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację o treści „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju, ul. Sądowa 9".
  4. Podanie opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w podaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz.1182)".

O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie, przy czym przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu dwóch miesięcy od upływu terminu zgłaszania ofert.

Wyłoniony w drodze konkursu Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju, ul. Sądowa 9. będzie udzielał świadczeń zdrowotnych w poradni podstawowej opieki zdrowotnej w wymiarze nie przekraczającym 35 godzin tygodniowo.

Dokument do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2014-11-26

Znak:GKŚR.6220.3.2013

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa budynku handlowo-usługowego o pow. sprzedaży 1960m2 wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej, zespół miejsc parkingowych o powierzchni powyżej 0,2 ha, likwidacją rowu melioracyjnego z odprowadzeniem wód opadowych w sposób zorganizowany do kanalizacji deszczowej, budową zjazdów publicznych z ul. Objazdowej i ul. Nadole, agregatu prądotwórczego, pylonu reklamowego w wysokości do 13 m, zbiornika P.POŻ., logo na dachu o wysokości nie przekraczającej 3,5 m, usługi komercyjne nie oddziaływujące negatywnie na środowisko".

Przedsięwzięcie zlokalizowano na działkach oznaczonych w rejestrze gruntów numerami: 4, 31, 32, 33, 34, 37/2, 38, 39, 40, 41/3, 41/5, 43/5, 43/6, 45/5 obr. 6 Busko Zdrój – miasto.

Busko Zdrój, 2014-11-26

Znak:GKŚR.6220.3.2013

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Stosownie do przepisów art. 10 § 1, art. 49 i art. 61 § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013 r., poz. 267 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.)

z a w i a d a m i a s i ę, że

dnia 21.02.2013 roku r. wszczęto na wniosek firmy: TANKPOL – R. MOSIO I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA z siedzibą, ul. Piłsudskiego 54, 33-230 Szczucin, postępowanie administracyjne celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa budynku handlowo - usługowego o pow. sprzedaży 1960m2 wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej, zespół miejsc parkingowych o powierzchni powyżej 0,2 ha, likwidacją rowu melioracyjnego z odprowadzeniem wód opadowych w sposób zorganizowany do kanalizacji deszczowej, budową zjazdów publicznych z ul. Objazdowej i ul. Nadole, magazynu wolnostojącego na środki pożarowo niebezpieczne, agregatu prądotwórczego, pylonu reklamowego w wysokości do 13 m, zbiornika P.POŻ., logo na dachu o wysokości nie przekraczającej 3,5 m, usługi komercyjne nie oddziaływujące negatywnie na środowisko".

Busko-Zdrój, 2014-11-25

Znak:GKŚR.6220.14.2014

O B W I E S Z C Z E N I E
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

że dnia 20.11.2014 r. została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na: Przetwarzaniu odpadów w procesie ich odzysku przy rekultywacji technicznej wyrobiska poeksploatacyjnego na złożu „Młyny I", położonym na działce nr 640 w miejscowości Młyny, gminie Busko-Zdrój, powiecie buskim, województwie świętokrzyskim, realizowanego przez firmę: Dawid Solarski Usługi Sprzętem Budowlanym „DAKOP"; Szaniec 23; 28-100 Busko-Zdrój.

Z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, w tym uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach można się zapoznać w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 8, tel. 41 370 52 38, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00, a w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00.

Dokument do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2014-11-13

Znak: UA.6733.31.2014

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r., poz. 647 j.t.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 267), z a w i a d a m i a m strony postępowania, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie odcinka sieci gazowej i przyłącza gazowego średniego ciśnienia na działkach ozn. nr ewid. gr. 12/1, 770/1, 24/1 (dr) położonych w Mikułowicach gm.Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2014.11.13

Znak: UA.6733.27.2014

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn.zm.)
z a w i a d a m i a m strony postępowania, że w dniu 13.11.2014r. została wydana decyzja znak: UA.6733.27.2014 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie gazociągu rozdzielczego średniego ciśnienia w zakresie średnic PE dn 32-63, na działkach ozn.nr ewid.gr 638/1, 658 (dr), 726/2, 728/3 położonych w Mikułowicach gm.Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godz. pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.

Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument do pobrania [ pdf ].

OGŁOSZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój OFERUJE DO SPRZEDAŻY SAMOCHÓD STRAŻACKI MARKI MAGIRUS-DEUTZ.

  1. Nazwa i siedziba sprzedającego : Gmina Busko-Zdrój ul. Mickiewicza 10 28-100 Busko-Zdrój
  2. Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
    - Marka i typ - samochód pożarniczy marki MAGIRUS-DEUTZ FM 170D
    - rok budowy i nr identyfikacyjny - 1976, 4900019633
    - masa własna - 6860 kg
    - silnik (rodzaj),ilość cylindrów i pojemność)
    - diesel, turbo,6 cyl., V=7478 cm3
    - moc zainstalowana -118 kW/180KM
    - przebieg - 65090 km ( wg wskazań licznika w dniu oględzin)
    - cena wywoławcza pojazdu 10.000 zł
    - autopompa
    - beczka na wodę
    - badania techniczne ważne do 14.12.2014 r.
    - ubezpieczenie ważne do 01.01.2015 r.
  3. Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany pojazd: Samochód strażacki MAGIRUS można oglądać w siedzibie Powiatowej Komendy PSP w Busku-Zdroju ul. Waryńskiego 29, po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerem st. 41 370 5253.
    Zainteresowanych zapraszamy do składania ofert w siedzibie sprzedającego w terminie do dnia 15.12.2014r.
  4. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia po otrzymaniu faktury w ciągu 7 dni.
  5. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wpłaty i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.

Ogłoszenie Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój OFERUJE DO SPRZEDAŻY SAMOCHÓD STRAŻACKI MARKI MAGIRUS-DEUTZ.

Dokument do pobrania [ pdf ].

INFORMACJA
w sprawie zimowego utrzymania dróg gminnych
w sezonie 2014/2015

Burmistrz Miasta i Gminy Busko - Zdrój informuje, że zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój w sezonie 2014/2015 będzie realizowało Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Busku - Zdroju.

Uwagi dotyczące skutków wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych można zgłaszać:

  • do Urzędu Miasta i Gminy w Busku - Zdroju w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałki od 8:00 do 16:00, w pozostałe dni robocze od 7:00 do 15:00 pod nr tel. 41 370 52 32,
  • do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Busku - Zdroju przez całą dobę poza godzinami pracy urzędu, w dni wolne od pracy oraz w święta pod nr tel. 41 378 24 77, 41 378 24 78.

Dokument do pobrania [ pdf ].

O G Ł O S Z E N I E

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na udostępnienie miejsc handlowych w nowo otwartej Hali Targowej przy ul.Batorego w Busku-Zdroju.

  1. Przedmiotem udostępnienia jest 25 przeszklonych pawilonów handlowych o powierzchni po 9,7 m.kw. każdy, 2 przeszklone pawilony handlowe o powierzchni po 9,7 m.kw. każdy z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną oraz 8 miejsc o powierzchni po 10 m.kw. każde, na handel owocami, warzywami i innymi płodami rolnymi.
    - pawilony oznaczone numerami: 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 13 przeznaczone są na handel artykułami spożywczymi
    - pawilony oznaczone numerami: 6 i 29 przeznaczone są na handel mięsem i jego przetworami
    - pawilony oznaczone numerami: 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 27, 28 i 30 przeznaczone są na handel artykułami przemysłowymi
    - miejsca handlowe oznaczone literami: A, B, C, D, E, F, G i H przeznaczone są na handel owocami, warzywami i innymi płodami rolnymi. (ze względu na szczupłość miejsca nie przewiduje się handlu z samochodów).
  2. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej, niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym, natomiast czynsz dzierżawy za udostępnienie miejsca handlowego na handel owocami, warzywami i innymi płodami rolnymi ustala się w wysokości nie niższej, niż 170 zł + VAT w stosunku miesięcznym.
  3. Najemcy pawilonów przeznaczonych na handel mięsem i jego przetworami oraz pawilonów gastronomicznych obciążeni będą także kosztami zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, natomiast najemcy pozostałych pawilonów obciążeni będą kosztami zużycia energii elektrycznej.
  4. Udostępnienie pawilonów i miejsc handlowych nastąpi na podstawie indywidualnych umów zawartych na okres do 3 lat. Pierwszeństwo w udostępnieniu pawilonów i miejsc handlowych przysługuje osobom i podmiotom, które prowadzą działalność gospodarczą na terenie Gminy Busko-Zdrój oraz prowadziły działalność gospodarczą na placu targowym przy ul.Batorego, przed jego remontem.
  5. Oferty na udostępnienie pawilonów i miejsc handlowych należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie miejsca na hali targowej" w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul.Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 26 listopada 2014 roku do godz.15.00.
    Oferta powinna zawierać:
    - nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
    - rodzaj prowadzonej działalności
    - numer pawilonu lub miejsca handlowego
    - proponowaną wysokość czynszu netto
    - ewentualne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w punkcie 4
    Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  6. W przypadku, gdy na jeden pawilon lub miejsce handlowe wpłynie więcej niż jedna oferta, decydować będzie wysokość zaproponowanego czynszu, spełnienie warunków określonych w punkcie 4, a w przypadku ofert równoważnych o wyborze rozstrzygnie losowanie.

Busko-Zdrój, 19 listopada 2014 roku

Dokument do pobrania [ pdf ].

Busko- Zdrój, 2014.11.18

Znak: UA.6733.29.2014

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2012r. poz.647 z późn.zm) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2013r poz.267) z a w i a d a m i a m, że na wniosek PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie Oddział w Skarżysku-Kamiennej Al. M. J.Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna działającej przez pełnomocnika Pana Artura Wielocha ul. Przemysłowa 15A, 28-100 Busko-Zdrój została wydana decyzja w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: UA.6733.29.2014 dotycząca:

  • budowy linii energetycznej kablowej SN 15kV, stacji transformatorowej napowietrznej 15/0,4 kV oraz przyłącza kablowego nn 0,4kV na działkach ozn.nr ewid. gruntu 355,356,332 i 335 położonych w Oleszkach gm. Busko-Zdrój,

Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17 .

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument do pobrania [ pdf ].