
Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00

Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Ogłoszenia
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1242
Busko- Zdrój, 2017.09.12
Znak: BUŚ.6733.39.2017
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO -ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U.z 2017r poz.1073 ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego ( jednolity tekst Dz. U. z 2017r. poz.1257 )
z a w i a d a m i a m że, w dniu 2017.09.12 na wniosek z dnia 2017.09.06 Piotra Śpiewaka Grupa Projekt Sp z o.o ul. Fredry nr 2/5, 30-605 Kraków działającego w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja S.A Oddział Skarżysko-Kamienna Al. Marszałka Piłsudskiego nr 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna zostało wszczęte postępowanie w sprawie określenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci napowietrznej nN na działkach ozn. nr ewid. 383/1, 495, 305, 298/2, 299, 298/1, 165/1 – usytuowanych w Skotnikach Dużych oraz na działkach ozn. nr ewid. 96, 197, 91, 265, 264, 256/1, 272, 249, 79, 255, 254/1, 77,78, 252, 251, 76, 250, 33 – usytuowanych w Skotnikach Małych.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1179
Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.
Znak: BUŚ.6733.38.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam
strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w m. Mikułowice gm. Busko-Zdrój na działkach ozn. nr ewid. gr. 525, 560/6, 559/4, 559/2, 1223/4, 1223/6, 1245/11, 1245/12, 553/1, 553/7, 553/9, 552, 551/8, 551/7, 1239, 547/7, 547/1, 545/6, 545/5, 546, 544, 543, 542, 541, 539/4, 539/3, 538/1, 538/6, 537, 536, 535, 534
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1172
Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.
Znak: BUŚ.6733.37.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam
strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w sołectwie Mikułowice, gm. Busko-Zdrój na działkach ozn. nr ewid. gr. 525, 572, 523, 524/1, 520.
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1222
Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.
Znak: BUŚ.6733.41.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam
strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach ozn. nr ewid. gr. 512/7, 619, 580, 539, 540/1, 621 położonych w sołectwie Zbludowice, gm. Busko – Zdrój.
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku -Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1201
Busko-Zdrój, 12 września 2017 r.
Znak: BUŚ.6733.40.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam
strony postępowania, iż na wniosek Gminy Busko – Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko – Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko – Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach ozn. nr ewid. gr. 529, 475, 309, 311 położonych w sołectwie Wełecz, gm. Busko – Zdrój.
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 13 września 2017 roku do dnia 28 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku -Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1381
Agencja Zatrudnienia Sidrom Sp. z o .o. oraz Gmina Busko-Zdrój
z przyjemnością informuje, iż rozpoczyna się nabór uczniów i uczennic do projektu
„Moje kompetencje kluczem do sukcesu"
realizowanego na podstawie umowy RPSW.08.03.04-26-0056/16-00 o dofinansowanie projektu zawartej z Marszałkiem Województwa Świętokrzyskiego, w ramach działania RPSW.08.03.04 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.4 Rozwój szkolnictwa ponadpodstawowego w budowaniu kompetencji kluczowych.
Celem projektu jest wspieranie rozwoju zainteresowań uczniów oraz wyrównanie szans edukacyjnych w zakresie kompetencji kluczowych uczniów klas II i III SG nr 2 oraz klas 7 Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Busku –Zdroju.
W ramach projektu realizowane będą następujące zadania:
- dodatkowe zajęcia z informatyki/język programowania/grafika komputerowa (przez 10 m/cy 1 godzina w tygodniu),
- dodatkowe zajęcia matematyka(przez 10 m/cy 1 godzina w tygodniu),
- dodatkowe zajęcia fizyka (przez 10 m/cy 1 godzina w tygodniu),
- dla połowy uczestników kurs z zakresu robotyki 35 godzin.
Dla nauczycieli: 72 godzinne szkolenie „Technologie i edukacja multimedialna w praktyce"
Doposażenie bazy dydaktycznej w pracowni komputerowej szkoły ZSP nr 1 w Busku-Zdroju.
Ponadto w ramach projektu przewidziano również: poradnictwo psychologiczne (warsztaty z rozwoju komunikacji i kompetencji społecznych) i doradztwo edukacyjno-zawodowe grupowe oraz indywidualne oraz pomoce dydaktyczne.
Zaproponowane rozwiązania pozwolą udostępnić uczniom odpowiednią infrastrukturę oraz uatrakcyjnić zajęcia edukacyjne, które pozwolą im poznać i rozwinąć w sobie kompetencje matematyczno-przyrodnicze oraz informatyczne sprzyjające codziennemu funkcjonowaniu.. Zajęcia z doradztwa zaw. pozwolą uczniom lepiej rozpoznać i wzmocnić swój potencjał przydatny do funkcjonowania na rynku pracy. Celem proponowanych nauczycielom szkoleń jest doposażenie ich w niezbędne kompetencje sprzyjające organizacji atrakcyjnych zajęć dla uczniów z wykorzystaniem nowych technologii oraz najnowszych rozwiązań współczesnej dydaktyki. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w sprzęt i materiały.
Wszystkich zainteresowanych uczniów prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rekrutacji zamieszczonym na stronie internetowej szkoły oraz wypełnienie i złożenie odpowiednich formularzy zgłoszeniowych wraz z wymaganymi załącznikami. Wszystkie dokumenty związane z rekrutacją w wersji elektronicznej do pobrania na stronach internetowych:, http://www.zpo1.tbu.pl/, www.sidrom.net lub w wersji papierowej w sekretariacie szkoły oraz w biurze projektu pod adresem: ul. Bohaterów Warszawy 7, 28-100 Busko-Zdrój.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel. 41 370 80 18, 519 732 113.
Nabór uczestników trwa od 01-09-2017r do wyczerpania miejsc
Wartość projektu 729 434,99 PLN, Wkład Funduszy Europejskich 652 834,99 PLN
Dokumenty do pobrania:
Regulamin [ pdf ].
Załącznik nr 1 [ pdf ].
Załącznik nr 2 [ pdf ].
Załącznik nr 3 [ pdf ].
Załącznik nr 4 [ pdf ].
Załącznik nr 5 [ pdf ].
Załącznik nr 6 [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1302
HODOWCO DROBIU !!!
W związku z jesienno-zimową migracji dzikich ptaków
- Zabezpiecz słomę, przed dostępem dzikiego ptactwa.
- Regularnie przeglądaj wszelkie połączenia i rury w silosach paszowych pod kątem obecności zanieczyszczeń, np. odchodów dzikich ptaków.
- Usuń wszelkie nieszczelności budynków inwentarskich (siatki w oknach i otworach, zabezpieczenia kominów wentylacyjnych).
- Powstrzymaj się przed tworzeniem sztucznych zbiorników wodnych na terenie gospodarstwa, np. oczek wodnych.
- Zabezpiecz istniejące zbiorniki wodne przed dostępem dzikiego ptactwa.
- Kategorycznie powstrzymaj się przed dokarmianiem dzikiego ptactwa na terenie gospodarstwa, np. poprzez karmniki.
- Jak najczęściej usuwaj opadłe owoce spod drzew owocowych.
- Osoby polujące na dzikie ptactwo muszą dokonywać obróbki upolowanych zwierząt w bezpiecznej odległości od zabudowań hodowlanych, a wszelki sprzęt i odzież poddać właściwym zabiegom higienicznym.
- Pamiętaj, że zostaniesz pozbawiony odszkodowania za zwierzęta zabite w związku z chorobą, jeżeli nie będziesz przestrzegać obowiązujących wymogów (rozp. MRiRW z dnia 04.04.2017r. – Dz.U. poz. 722).
Bioasekuracja to najlepszy sposób na zapobieganie grypie ptaków (HPAI) !!!
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Norbert Garecki
- Odsłon: 1307
Kielce, dnia 31-08-2017
WOJEWODA ŚWIĘTOKRZYSKI
IR.III.7160.46.2017
Prezydent/Burmistrz/Wójt
wszyscy
Uprzejmie informuję, że na stronie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakładkach:
http://www.minrol.gov.pl/Ministerstwo/Biuro-Prasowe/Informacje-Prasowe/Pomoc-dla-poszkodowanych-w-wyniku-wiosennych-przymrozkow;
http://www.minrol.gov.pl/Ministerstwo/Biuro-Prasowe/Informacje-Prasowe/Program-pomocy-dla-poszkodowanych ukazała się informacja, dot. pomocy dla poszkodowanych rolników w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych:
1. Producenci rolni, w których gospodarstwach rolnych lub działach specjalnych produkcji rolnej, powstały w bieżącym roku szkody w wysokości co najmniej 70% danej uprawy na powierzchni występowania tej uprawy w wyniku przymrozków wiosennych, mogą składać wnioski o udzielenie pomocy. Termin składania wniosków: 13-27 września 2017 r. Wnioski należy złożyć do kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę producenta rolnego. Formularz wniosku będzie dostępny na stronie internetowej ARiMR. Stawki pomocy wynoszą:
- 2000 zł na 1 ha powierzchni owocujących upraw drzew owocowych, w których wystąpiły szkody w wysokości co najmniej 70% spowodowane przez przymrozki wiosenne,
- 1000 zł na 1 ha powierzchni owocujących krzewów owocowych i truskawek, w których wystąpiły szkody w wysokości co najmniej 70% spowodowane przez przymrozki wiosenne.
O pomoc mogą ubiegać się wszyscy rolnicy, którzy w danym roku kalendarzowym ponieśli straty w uprawach rolnych, zwierzętach gospodarskich, czy rybach niezależnie od wysokości (poniżej 30% i powyżej 30%) średniej rocznej produkcji rolnej w gospodarstwie z trzech lat poprzedzających rok, w którym wystąpiła szkoda, albo z trzech lat w okresie pięcioletnim
w uprawach rolnych, zwierzętach gospodarskich, czy rybach w wysokości co najmniej 30% średniej rocznej produkcji rolnej w gospodarstwie z trzech lat poprzedzających rok, w którym wystąpiła szkoda, albo z trzech lat w okresie pięcioletnim poprzedzającym rok, w którym wystąpiła szkoda, z pominięciem roku o najwyższej i najniższej produkcji w gospodarstwie oraz jeżeli straty dotyczą składnika gospodarstwa, którego odtworzenie wymaga poniesienia kosztów kwalifikujących się do objęcia wsparciem.
Wobec powyższego proszę, o poinformowanie poszkodowanych rolników o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy.
z up. Wojewody Świętokrzyskiego Andrzej Klimczak Z-ca Dyrektora IR
Wydział Infrastruktury i Rozwoju
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 1313
Busko-Zdrój, 7 września 2017 r.
Znak: BUŚ.6733.36.2017
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam
strony postępowania, iż na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie naziemnego zbiornika na gaz płynny o pojemności do 7 m3 przeznaczonego do zasilania instalacji gazowej w budynku Świetlicy Wiejskiej na działce ozn. nr ewid. gr. 192 położonej na terenie sołectwa Radzanów gm. Busko-Zdrój.
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na okres 14 dni: licząc od dnia 8 września 2017 roku do dnia 21 września 2017 roku. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące ww. postępowania. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 1339
Okręg I dowozu obejmuje dowożenie uczniów do następujących jednostek oświatowych: Zespół Placówek Oświatowych w Kołaczkowicach, Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu, Samorządowe Gimnazjum w Podgajach
Rokład jazdy do pobrania [pdf]
Trasy:
1) nr 1/I relacji: Mikułowice – Galów – Szaniec – Zwierzyniec – Podgaje – Słabkowice – Kołaczkowice,
2) nr 2/I relacji: Skorzów – Młyny – Szaniec – Podgaje – Słabkowice,
3) nr 3/I relacji: Balice – Kołaczkowice – Podgaje,
4) nr 4/I relacji: Widuchowa – Podgaje – Kołaczkowice,
5) nr 5/I relacji: Grabda I – Kołaczkowice – Podgaje; Kołaczkowice – Kołaczkowice;
6) nr 6/I relacji: Młyny – Szaniec – Zwierzyniec – Skorzów,
7) nr 6a/I relacji: Szaniec – Młyny – Zwierzyniec – Skorzów.
Okręg II dowozu obejmuje dowożenie uczniów do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Busku – Zdroju, Publiczna Szkoła Podstawowa w Siesławicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach, Zespół Placówek Oświatowych w Dobrowodzie, Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu
Rokład jazdy do pobrania [pdf]
Trasy:
1) nr 1/II relacji: Żerniki Górne – Szczaworyż – Busko–Zdrój,
2) nr 1a/II relacji: Żerniki Górne – Szczaworyż – Busko–Zdrój – Zbludowice,
3) nr 2/II relacji: Szczaworyż – Nowa Wieś – Błoniec – Skotniki Małe – Zbludowice,
4) nr 3/II relacji: Wolica – Zbludowice; Skotniki Duże – Zbludowice,
5) nr 4/II relacji: Baranów – Gadawa – Budzyń – Bilczów – Dobrowoda,
6) nr 5/II relacji: Baranów – Gadawa – Dobrowoda – Budzyń – Bilczów – Olganów – Radzanów – Zbludowice,
7) nr 6/II relacji: Las Winiarski – Mikułowice – Szaniec – Łagiewniki – Zbludowice,
8) nr 7/II relacji: Kostki Małe – Zbludowice,
9) nr 8/II relacji: Chotelek – Chorokowy – Siesławice – Biniątki – Wełecz – Zbludowice.
Okręg III dowozu obejmuje dowożenie uczniów do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Busku – Zdroju, Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Busku – Zdroju, Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Busku – Zdroju, Samorządowe Gimnazjum Nr 1 w Busku – Zdroju, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Busku – Zdroju
Rokład jazdy do pobrania [pdf]
Trasy:
1) nr 1/III relacji: Mikułowice – Busko–Zdrój,
2) nr 2/III relacji: Mikułowice – Busko–Zdrój,
3) nr 3/III relacji: Widuchowa – Owczary – Busko–Zdrój – Zbrodzice – Łagiewniki – Busko–Zdrój,
4) nr 3a/III relacji: Zbrodzice – Łagiewniki – Busko–Zdrój,
5) nr 3b/III relacji: Zbrodzice – Łagiewniki – Busko–Zdrój,
6) nr 4/III relacji: Wełecz – Busko–Zdrój,
7) nr 5/III relacji: Wełecz – Busko–Zdrój,
8) nr 5a/III relacji: Busko – Zdrój–Wełecz.