Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00
Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Ogłoszenia
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1485
Warszawa, 11 lutego 2016 r.
Przypominamy o możliwości weryfikacji danych
producentów świń i mleka w ARiMR
Producentom świń i mleka, którzy w Agencji Rynku Rolnego będą ubiegać się o nadzwyczajne wsparcie w sektorze mleka i wieprzowiny, przypominamy o obowiązku aktualizacji danych posiadaczy zwierząt oraz zgłoszeń zwierząt w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Agencja Rynku Rolnego będzie udzielała pomocy dla rolników w sektorach hodowlanych m.in. na podstawie danych z systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt prowadzonego przez ARiMR.
Składanie wniosków rozpocznie się 18 lutego i potrwa do 18 marca 2016 r. Producenci mleka i świń będą mogli je składać w Oddziale Terenowym Agencji Rynku Rolnego właściwym dla miejsca zamieszkania lub siedziby producenta lub wysłać pocztą. O terminie złożenia wysłanego wniosku będzie decydowała data stempla pocztowego.
Szczegółowe informacje o nadzwyczajnej pomocy dla producentów świń i mleka zostały określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 stycznia 2016 r. w sprawie realizacji przez Agencję Rynku Rolnego zadań związanych z ustanowieniem tymczasowej nadzwyczajnej pomocy dla rolników w sektorach hodowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 141).
Dodatkowych informacji dla mediów udziela:
Agnieszka Szymańska
rzecznik prasowy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
tel. +48 697 716 420
+48 603 781 604
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Dziewulska-Siwek
rzecznik prasowy Agencji Rynku Rolnego
tel. +48 668 184 518
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1613
OGŁOSZENIE
z dnia 19 lutego 2016 roku
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
ogłasza
otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych
w 2016 roku
Wsparcie zadań publicznych w zakresie:
- Działalności na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży;
- Wspierania i upowszechniania kultury fizycznej;
- Działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;
- Działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym;
- Kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego;
Wykaz zadań oraz regulamin konkursu znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju http://bip.umig.busko.pl w dziale „Ogłoszenia”.
Dodatkowych informacji udziela:
Wydział Oświaty, Promocji i Infrastruktury Społecznej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, III piętro, pokój nr 45, tel. (41) 370-52-82 lub 07 w godz. od 7:00 do 15:00, a w poniedziałki w godz. od 8:00 do 16:00.
Termin składania ofert upływa w dniu 14 marca 2016 r. o godz. 16:00.
REGULAMIN KONKURSU [pdf]
Wzór oferty [pdf]
Wzór sprawozdania końcowego [pdf]
Dokumenty źródłowe do pobrania [pdf] [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1426
Busko-Zdrój, 18 lutego 2016 r.
Znak:BUŚ.6733.48.2015
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 199, ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 18 lutego 2016 r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.48.2015 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:
- budowie odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia na działkach ozn. nr ewid. gr. 332, 333, 330, 498 położonych w Zbrodzicach gm. Busko-Zdrój oraz na działkach ozn. nr ewid. gr. 794/1, 822, 598/3, 598/7, 598/5, 598/6, 811/2, 600, 601, 602, 830/4 położonych w Łagiewnikach gm. Busko-Zdrój.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.
Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Dokument źródłowy do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1263
Busko-Zdrój, 2016.02.12
Znak: BUŚ.6733.47.2015
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199 j.t.)
zawiadamiam
strony postępowania, że w dniu 12.02.2016r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.47.2015 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:
budowie sieci wodociągowej rozdzielczej, na działkach ozn. nr ewid. gr. 551/8, 525dr, 1223/4 położonych w Mikułowicach gm. Busko-Zdrój.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godz. pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Dokument źródłowy do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1551
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W BUSKU-ZDROJU
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko
Stanowisko: robotnik gospodarczy
Wymiar czasu: pełny etat
Liczba stanowisk: 10
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (3 m-ce z możliwością przedłużenia)
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie [ pdf ].
Oświadczenie [ pdf ].
09.03.2016 - Informacja o wynikach naboru [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1460
Znak: GKNŚR.6845.18.2016
Obwieszczenie
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działając na podstawie art.35 ust.l i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U.2015.1774), podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia i najmu: [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1543
Busko-Zdrój 10.02.2012
Znak: GKNŚR.6840.3.2016
Informacja
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz.1774 z późn. zmianami), podaje do publicznej wiadomości, iż na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, zamieszczone są wykazy nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży, wydzierżawienia i najmu.
Wykazy wywieszone są od dnia 10.02.2016 roku do dnia 29.03.2016 roku.
Dokument źródłowy do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1855
Busko-Zdrój, 2016.02.05
Znak:BUŚ.6220.2.2015
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój
Stosownie do przepisów art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)
zawiadamia się,
że zostały zebrane dowody w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: Obwodnica miejscowości Zbludowice w ramach zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 973 na odc. Busko-Zdrój - Nowy Korczyn - Borusowa wraz z budową przeprawy mostowej na rz. Nidzie oraz rz. Wiśle.
Przedsięwzięcie zlokalizowano na terenie Gminy Busko-Zdrój w następującym zakresie:
Trasa projektowanej obwodnicy miejscowości Zbludowice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 973 rozpoczyna się skrzyżowaniem typu rondo w miejscu przecięcia istniejących dróg powiatowych nr DP 0085T i DP 0084T z drogą wojewódzką nr DW 973 na działce o numerze ewidencyjnym 453/1 obręb 32 Siesławice, następnie na długości około 0,1km biegnie istniejącym śladem drogi powiatowej nr DP 0084T, od której odchodzi w kierunku południowym przechodząc wzdłuż działek nr 455 i 456 obręb 32 Siesławice. Następnie obwodnica przecina drogę wewnętrzną znajdująca się na działce ewidencyjnej nr 482 obręb 32 Siesławice oddalając się w swoim przebiegu od drogi powiatowej nr DP 0084T na odległość 0,12km. Po przecięciu drogi wewnętrznej trasa zaczyna się kierować w stronę południowo–wschodnią przecinając działki o numerach 498, 499 i 500 obręb 32 Siesławice. Następnie na wysokości granicy działek 500 oraz 515 obręb 32 Siesławice przecina drogę wewnętrzną znajdującą się na działce 515. Następnie przechodzi przez działkę nr 528/6 obręb 32 Siesławice kierując się łukiem w kierunku południowo–wschodnim z bardziej widocznym przebiegiem w stronę wschodnią dochodząc do drogi wewnętrznej znajdującej się na tej działce. Na przecięciu obwodnicy oraz drogi wewnętrznej znajdującej się na działce nr 528/6 obręb 32 Siesławice trasa znajduję się w odległości około 46 metrów od granicy działek 528/4 obręb 32 Siesławice i działki 288/1 obręb 6 Chotelek oraz w odległości około 0,1km od ogrodzenia oczyszczalni ścieków. Następnie trasa biegnie łukiem na wschód przecinając kolejno działki nr 288/2, 290, 292, 294, 296, 298, 300, 302, 304, 306 obręb 6 Chotelek. Następnie trasa przecina rzekę Maskalis znajdująca się na działce nr 471/2 obręb 6 Chotelek i kolejno na zachód działkę nr 307 i 309 obręb 6 Chotelek oraz działkę nr 569 obręb 32 Siesławice. Na działce nr 587/1 obręb 32 Siesławice wzdłuż której biegnie droga wojewódzka nr DW776, obwodnica krzyżuje się z nią za pomocą skrzyżowania typu rondo. Najbliższa zabudowa od skrzyżowania znajduje się na działce nr 569 obręb 32 Siesławice w odległości około 75m.
Mijając skrzyżowanie trasa obwodnicy biegnąc dalej na wschód równolegle do działki nr 607 obręb 43 Zbludowice, na której znajduje się droga wewnętrzna, przecina kolejno działki nr 628/6, 629/6, 629/40, 629/41, 629/17, 629/34, 629/35, 629/20, 629/36, 629/37, 629/42 obręb 43 Zbludowice dochodząc do działki nr 608 obręb 43 Zbludowice, wzdłuż której biegnie droga wewnętrzna, usytuowanej pod kontem prostym do obwodnicy.
Następnie obwodnica na długości około 0,17km biegnie wzdłuż działki 610 obręb 43 Zbludowice na której znajduje się droga wewnętrzna. Biegnąc kolejno na wschód przecina na pół działkę nr 630/14 a następnie działkę 300/10 obręb 43 Zbludowice. W około 3km przebiegu projektowanej obwodnicy trasa przecina drogę gminną nr DG 314017T biegnącą wzdłuż działki nr 612 obręb 43 Zbludowice.
Mijając drogę gminną nr DG 314017T trasa kolejno biegnie przecinając pod kątem zbliżonym do 900 wąskie pasy działek rolnych. Po około 0,4km obwodnica na wysokości działek nr 654/2 i 604/2 obręb 43 Zbludowice przecina kolejną drogę gminną nr DG 314012T. Mijając drogę gminną nr DG 314012T obwodnica kieruję się na południowy–wschód przecinając tereny zalesione począwszy od działki nr 475 obręb 43 Zbludowice aż do działki nr 482/1 obręb 43 Zbludowice po czym wraca na tereny działek rolnych i biegnie przecinając działki 482/2 i 483 obręb 43 Zbludowice a następnie wzdłuż granicy działek nr 224 i 225 obręb 30 Radzanów dochodzi do drogi powiatowej nr DP 0089T znajdującej się na działce nr 231 obręb 30 Radzanów. Obwodnica połączona jest z drogą powiatową poprzez skrzyżowanie typu rondo.
Najbliższa zabudowa mieszkaniowa znajduje się w odległości około 45m od skrzyżowania.
W kolejnym etapie obwodnica biegnie wzdłuż działki nr 217 obręb 30 Radzanów następnie trasa biegnie łukiem przecinając kolejno działki nr 236, 237, 238, 239, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247/4 i 247/2 obręb 30 Radzanów. Na działce 247/2 znajdują się budynki mieszkalne i gospodarcze. Odległość od osi trasy do budynków mieszkalnych wynosi około 70m a do budynków gospodarczych około 40m.
Dalej biegnąc na południe trasa przecina drogę wewnętrzną znajdująca się na działce nr 250 obręb 30 Radzanów i rów przebiegający przez działkę nr 253/3, który jest prawym dopływem Cieku od Broniny. Trasa biegnąc dalej na południowy–wschód przecinając działki 460 obręb 30 Radzanów, 141/2, 142/1, 142/2 obręb 14 Kawczyce, 255, 256, 257, 258, 259 obręb 30 Radzanów dociera do cieku od Broniny i przecina go na wysokości granic działek 259 i 265 obręb 30 Radzanów. Dalej kierując się łukiem mijając działki nr 307 i 308 obręb 30 Radzanów dociera do cieku spod Szczaworyża i przecina go na wysokości granic działek 306 i 310 obręb 30 Radzanów. W kolejnym etapie trasa mija zabudowę zagrodową znajdującą się na działce nr 324 obręb 30 Radzanów i w odległości 55m od przebiegającej obwodnicy. Następnie trasa dociera do drogi gminnej nr DG 314050T i na wysokości granic działek 326, 327 i 383 obręb 30 Radzanów przecina ją biegnąc na południowy–wschód przez działki 403, 402, 401, 400 obręb 30 Radzanów i docierając do drogi wewnętrznej usytuowanej na działce 405 obręb 30 Radzanów. Przechodząc przez kolejne działki 413, 412, 411, 410 obręb 30 Radzanów dociera do kolejnej drogi wewnętrznej i przecina ja na wysokości granic działek 409, 410 i 457 obręb 30 Radzanów. Następnie trasa przebiegając w łagodnym łuku łączy się z starodrożem drogi wojewódzkiej DW 973 na wysokości granic działki nr 454 obręb 30 Radzanów i działki 294 obręb 25 Olganów. Koniec trasy przewidziany jest na działce drogowej nr 293 na wysokości granicy działek 301, 302 i 293 obręb 25 Olganów.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie siedmiu dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, strony mogą wypowiedzieć się w przedmiotowej sprawie w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych, pokój nr 17, tel. 41 3705246, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00, a w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00.
Zgodnie z art. 36 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, że wydanie decyzji nie może być załatwione w ustawowym terminie z uwagi na nie zakończone postępowanie administracyjne.
Załatwienie sprawy przewiduje się w terminie do 04.03.2016 r.
Dokument źródłowy do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1595
Busko Zdrój, 2016.02.02
Znak: BUŚ.6733.3.2016
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2015r. Poz.199 z późn. zm ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2016r poz.23) zawiadamiam, że na wniosek z dnia 2016.01.25 Polskiej Spółki Gazownictwa sp z o.o Oddział w Tarnowie ul. Banderowskiego nr 16, 33-100 Tarnów w imieniu której działa Pani Paulina Sowa przedstawicielka firmy PRO-TECH Technika Grzewcza sp z o,.o ul. Namysłowskiego nr 2, 22-400 Zamość zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.3.2016 dla inwestycji polegającej na budowie sieci gazowej średniego ciśnienia na działkach usytuowanych w Wolicy.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].
- Szczegóły
- Jakub Karpiński
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 1814
Zarządzenie Nr 13/2016
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój
z dnia 28 stycznia 2016r.
w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez
Gminę Busko-Zdrój na rok szkolny 2016/2017
Na podstawie § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 roku w sprawie sposobu przeliczania na punkty poszczególnych kryteriów uwzględnianych w postępowaniu rekrutacyjnym, składu i szczególnych zadań komisji rekrutacyjnej, szczegółowego trybu i terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego (Dz. U. z 2015r., poz. 1942), w związku z art. 20 l ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015r., poz. 2156 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 1 pkt. 8, art. 30 ust. 1 oraz art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015r., poz. 1515 z późn. zm.), Burmistrz Miasta i Gminy Busko – Zdrój zarządza co następuje:
§ 1
Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Busko-Zdrój na rok szkolny 2016/2017, zgodnie z załącznikami Nr 1 i Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom placówek oświatowych wymienionych w § 1, dla których Gmina Busko-Zdrój jest organem prowadzącym.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik 1 i 2 do pobrania [pdf]