Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

REJESTR INSTYTUCJI KULTURY GMINY BUSKO-ZDRÓJ

prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U.z2012r., poz.189)

Nr. wpisu do rejestru

Data wpisu do rejestru oraz daty kolejnych wpisów

Pełna nazwa instytucji kultury wynikajaca ze stautu

Skrócona nazwa instytucji kultury, jeżeli jej używanie przewiduje statut

Siedziba i adres instytucji kultury

 

 

Oznaczenie organizatora instytucji kultury

 

 

Oznaczenie podmiotu
z którym organizator wspólnie prowadzi instytucję kultury

Akt o utworzeniu instytucji kultury

 

 

Akt o nadaniu statutu instytucji kultury

 

 

1.

29 czerwca 1995 roku

Buskie Samorządowe Centrum Kultury
w Busku-Zdroju

BSCK

al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój

Gmina
Busko-Zdrój

-

Uchwała Nr VII/114/95 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju
z dnia 29 czerwca 1995r. w sprawie utworzenia Buskiego Samorządowego Centrum Kultury w Busku-Zdroju

Uchwała Nr XIX/255/2012 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 28 czerwca 2012r. W sprawie Statutu Buskiego Samorządowego Centrum Kultury w Busku-Zdroju

2.

30 październik 2008 roku

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Busku-Zdroju

M-GBP

os. Świerczewskiego 17, 28-100 Busko-Zdrój

Gmina
Busko-Zdrój

-

Uchwała Nr XX/230/08 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 30 października 2008r. W sprawie utworzenia samorzadowej instytucji kultury- Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Busku-Zdroju

Uchwała Nr XX/230/08 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 30 października 2008r. W sprawie utworzenia samorzadowej instytucji kultury- Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Busku-Zdroju

 

 

Znak:UA.6733.28.2012

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj Dz.U. z 2012r. poz. 647) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. ogłoszony w Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek PGE Dystrybucja SA z siedzibą w Lublinie ul. Garbarska 21a 20-340 Lublin Oddział Skarżysko-Kamienna z siedzibą w Skarżysku Kamiennej al. M. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna w imieniu którego działa pełnomocnik Pan Artur Wieloch, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

budowie linii energetycznej średniego napięcia, stacji transformatorowej napowietrznej, linii energetycznej kablowej niskiego napięcia, na działkach ozn. nr ewid. gr. 127, 128, 129, 132 położonych w Elżbiecinie oraz na działkach ozn. nr ewid. gr. 143/1, 908, 249, 215/2, 202/1, 202/2, 157/1, 157/2, 143/3, 143/4, 138/2,139,140,141,142 położonych w Mikułowicach.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu, oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Zgodnie z art. 41 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania w/w obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny. Zgodnie z art. 40 § 4 i § 5 Kpa strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.


Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Gmina Busko–Zdrój w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z Zarządzeniem Nr 67/2007 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 20 lipca 2007 r. zaprasza do złożenia oferty cenowej.

Przedmiotem zamówienia jest :

  1. Przebudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 000398T  w m. Kawczyce.
  2. Przebudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego drogi powiatowej nr 0055T w m. Widuchowa.

Ofertę cenową należy nadesłać w zamkniętej kopercie (opakowaniu) na adres tut. Urzędu w terminie do dnia 25.10.2012 r. do godz. 10.00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty [ pdf ].

Pliki do pobrania:

Zaproszenie do do złożenia oferty [ pdf ]
Wzór umowy [ pdf ]
Formularz ofertowy [ pdf ] [ odt ]
Widuchowa - projekt [ pdf ]
Widuchowa - specyfikacja techniczna [ pdf ]
Widuchowa - przedmiar robót [ pdf ]
Kawczyce - projekt [ pdf ]
Kawczyce - specyfikacja techniczna [ pdf ]
Kawczyce - przedmiar robót [ pdf ]

 

Znak:GNMW.6845.187.2012

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na prowadzenie toalety publicznej przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na prowadzenie toalety publicznej w budynku usytuowanym na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 206/2 przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju obr. 06 z możliwością prowadzenia działalności handlowo-usługowej w pomieszczeniu do tego przeznaczonym.

Budynek publicznej toalety o powierzchni użytkowej 52,16 m2 składa się z następujących pomieszczeń:

  • WC damskie o powierzchni użytkowej 19,95 m2
  • WC męskie o powierzchni użytkowej 19,51 m2
  • pomieszczenie usługowo-handlowe o powierzchni użytkowej 12,70 m2 .

Termin i warunki składania ofert:

  1. Termin składania ofert: do 9 listopada 2012 roku do godziny 9:00.
  2. Oferty należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju w godz. 8:00 - 16:00 w poniedziałki oraz w godz. 7:00 - 15:00 od wtorku do piątku, w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Oferta na prowadzenie toalety publicznej przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju".

Warunki najmu:

  1. 1. Udostępnienie budynku nastąpi odpłatnie na podstawie umowy najmu zawartej na okres do 3 lat. Ustalony czynsz płatny będzie z góry w terminie do 10-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc. Ustalony czynsz może być waloryzowany nie częściej niż raz w roku, proporcjonalnie do wskaźnika wzrostu cen towarów i usług ogłoszonego we właściwym dzienniku urzędowym a w razie braku takiego wskaźnika proporcjonalnie do stopnia inflacji.
  2. Wymagane godziny udostępniania toalety:
    •  - w okresie letnim tj. od dnia 1 kwietnia do dnia 30 września od godz. 6:00 do godz. 22:00,
    •  - w okresie jesienno-zimowy tj. od dnia 1 października do dnia 31 marca od godz. 6:00 do godz. 20:00.
  3. Korzystanie z toalety będzie odpłatne. Maksymalna wysokość opłaty za jednorazowe korzystanie z toalety nie może przekraczać kwoty 1,00 zł.
  4. Do obowiązków najemcy w czasie trwania umowy będzie należało:
    • stałe utrzymanie czystości i porządku w wynajmowanym budynku polegające m.in. na myciu i dezynfekcji podłóg, ścian, stolarki drzwiowej i okiennej, urządzeń sanitarnych, myciu i czyszczenie elementów zewnętrznych budynku, gromadzeniu i usuwaniu powstających odpadów, deratyzacji itd.
    • stałe utrzymanie czystości i porządku na terenie przyległym do budynku polegające m.in. na zamiataniu miejsc utwardzonych, odśnieżaniu i usuwaniu śliskości i błota pośniegowego, zbieraniu odpadów itd.
    • dokonywanie konserwacji i bieżących napraw urządzeń wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, c.o. i wyposażenia toalet,
    • wyposażenie budynku w środki czystości i środki sanitarne takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, zawieszki zapachowe itd.
    • umieszczenia na zewnątrz budynku informacji o godzinach otwarcia oraz wewnątrz budynku w widocznym dla klientów miejscu informacji o wysokości opłat za korzystanie z toalet.
    • bezwzględne przestrzeganie przepisów sanitarnych, przestrzeganie prawa w zakresie p-poż oraz ochrony mienia,
  5. Najemca ponosić będzie koszty związane :
    • - zakupem niezbędnych środków sanitarnych potrzebnych do prowadzenia i utrzymania czystości w budynku,
    • - dostawą energii elektrycznej, wody i gazu (według wskazań liczników zamontowanych w budynku),
    • - usuwaniem odpadów stałych.
  6. Do obowiązków najemcy w czasie trwania umowy będzie należało również ponoszenie wszelkich opłat publicznych i obowiązków administracyjnych związanych z wynajmowaną nieruchomością, w tym w szczególności należności podatkowych.
  7. Po wygaśnięciu umowy lub jej rozwiązaniu najemcy nie będzie przysługiwało roszczenie o zwrot poniesionych nakładów ani utraconych korzyści.

Oferta powinna zawierać:

  1. Imię i nazwisko oraz adres oferenta lub nazwę jego firmy, jeśli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot.
  2. Datę sporządzenia oferty.
  3. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z treścią niniejszego zaproszenia i przyjmuje warunki najmu bez zastrzeżeń.
  4. Oferowaną wysokość czynszu netto z wyłączeniem ewentualnych opłat związanych z korzystaniem z budynku, które będą obciążać najemcę niezależnie od zaproponowanej w ofercie wysokości czynszu.
  5. Projekt regulaminu funkcjonowania toalety wraz z proponowaną stawką opłaty za korzystanie.
  6. Określenie profilu prowadzenia działalności handlowo-usługowej w części budynku przeznaczonej pod tego rodzaju działalność.
  7. Podpis oferenta lub osoby przez niego upoważnionej.

Wybór oferty:

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 listopada 2012 w sali nr 1C Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 o godz. 10:00
  2. Kryterium wyboru najlepszej oferty:
    • 70% proponowana wysokość czynszu dzierżawnego
    • 30% proponowany sposób gospodarowania budynkiem

Zastrzega się prawo unieważnienia postępowania w przedmiocie wyboru oferenta bez podania przyczyny oraz do rozstrzygnięcia w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty.

Zaproszenie do składania ofert zostanie opublikowane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Busko-Zdrój - http://bip.umig.busko.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń.

O wyniku postępowania powiadamia się uczestników drogą pisemną.

Organizator zawiadomi najemcę budynku o miejscu i terminie zawarcia umowy najmu.

Szczegółowych informacji udziela się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 pok. nr 15 w godzinach pracy Urzędu osobiście lub telefonicznie, tel. nr 413705248.

Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w UMiG Busko-Zdrój oraz zamieszczenie w internecie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Busko-Zdrój - http://bip.umig.busko.pl.

 

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Wyniki
konsultacji projektu
uchwały Rady Miejskiej w Busku-Zdroju

Przedmiotem konsultacji był projekt uchwały w sprawie: przyjęcia programu współpracy gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na 2013r.

Konsultacje rozpoczęto 08.10.2012r. i zakończono 12.10.2012r.

Uwagi i propozycje dot. projektu przedmiotowej uchwały można było składać zgodnie z zasadami określonymi w uchwale nr XLII/466/10 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 23 września 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
Konsultacje ogłoszono na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju www.umig.busko.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju http://bip.umig.busko.pl w dziale „Ogłoszenia”, jak również na tablicach ogłoszeń urzędu.

W w/w terminie konsultacji nie wpłynęła żadna uwaga i opinia do przedmiotowego projektu.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Zapytanie ofertowe PWZU.III.0340.12.2012
na wykonanie tłumaczeń tekstów promocyjnych
na stronę internetową Gminy Busko-Zdrój

Gmina Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert zgodnie z poniższą specyfikacją:

  1. Tematyka tłumaczeń: teksty promocyjne dotyczące Gminy Busko-Zdrój (turystyka, kultura i folklor, leczenie uzdrowiskowe)
  2. Rodzaj tłumaczenia: pisemne zwykłe
  3. Wersje językowe: angielski, niemiecki,  francuski.
  4. Sposób dokonania wyceny: strona przeliczeniowa tekstu wyjściowego obejmująca 1800 znaków ze spacjami. Maksymalny koszt zlecenia to 3500 zł.
  5. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy.
  6. Forma płatności: przelewem w terminie 30 dni od wykonania umowy i wystawienia faktury VAT.

Dokument do pobrania - zapytanie [ pdf ]
Dokument do pobrania - załącznik 1 [ pdf ]
Dokument do pobrania - załącznik 2 [ pdf ]

2012.10.19 - Odpowiedzi na zapytania [ pdf ]

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2012.10.12

Znak:UA.6733.24.2012

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj Dz.U. z 2012r. poz.647) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.) zawiadamiam strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

- przebudowie istniejącego kanału deszczowego Ø1,0m oraz budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej Ø0,16m, na działce ozn. nr ewid. gr. 23/1 położonej w Busku-Zdroju (obręb 8).

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Dokumenty do pobrania [ pdf ].

Busko Zdrój, 2012-10-10

Znak:GKŚR.6220.27.2012

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Stosownie do przepisów art. 10 § 1, art. 49 i art. 61 § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.)

z a w i a d a m i a s i ę, że

dnia 05.10.2012 r. wszczęto na wniosek Pana Andrzeja Meta ul. Warszawska 6/9 25-306 Kielce działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój z siedzibą ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, postępowanie administracyjne celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 973 Busko-Zdrój – Nowy Korczyn polegająca na budowie chodnika dla pieszych, przebudowie nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej na odcinku od km 11+300 do km 14+167 w miejscowości Dobrowoda gmina Busko-Zdrój".

Busko-Zdrój, 2012-10-05.

Znak: UA.6733.25.2012

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. ogłoszony w Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że na wniosek Buskiego Samorządowego Centrum Kultury ul. Mickiewicza 22, 28-100 Busko-Zdrój , zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie infokiosku w formie tablicy elektronicznej z monitorem dotykowym na części działki ozn. nr ewid. gr. 192/12 usytuowanej w Busku-Zdroju przy ul. Mickiewicza.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokumenty do pobrania [ pdf ].

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości komunalnych.

  1. Niezabudowana nieruchomość położona w Zbludowicach oznaczona w ewidencji gruntów nr 55/3, 56/3, 57/3, 58/3 i 59/3 o łącznej powierzchni 0,4553 ha, posiadająca księgę KW KI1B?00039179/4. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, nieruchomość przeznaczona jest w większości pod usługi związane z lecznictwem sanatoryjnym, a w pozostałej części na tereny zielone.
    Nieruchomość nie jest obciążona prawami, długami, zobowiązaniami bądź roszczeniami na rzecz osób trzecich.
  2. Sprzedaż nieruchomości nastąpi w formie publicznego nieograniczonego przetargu ustnego w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z póżn. zmianami)
  3. Cena wywoławcza netto nieruchomości wynosi 885 000,00 zł.
    Do ceny netto doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%.
  4. W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne, które wpłacą w wyznaczonym terminie wadium w gotówce w podanej wysokości oraz przed otwarciem przetargu przedłożą komisji przetargowej:
    - oryginał dowodu wpłaty wadium
    - dokument tożsamości
    -aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego w przypadku, gdy uczestnikiem przetargu jest podmiot gospodarczy - wystawione nie później niż 3 miesiące przed dniem przetargu - osoby reprezentujące uczestników przetargu, udzielone im pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie
    - złożą oświadczenie, że znają i akceptują jego warunki określone w "Regulaminie przetargu" oraz zapoznali się z dokumentacją dotyczącą nieruchomości
    - złożą oświadczenie, że zapoznali się ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości i nie wnoszą zastrzeżeń.

Cudzoziemców chcących nabyć nieruchomość wiążą przepisy ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców ( Dz. U. z 2004r nr 167 poz. 1758 z zmianami).