Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

ZARZĄDZENIE NR 134/ 2011
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ
z dnia 2 listopada 2011 roku

w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w 2011r.

Na podstawie art. 30, ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) i Uchwały Nr II/23/2010 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 28.12.2010r. w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na 2011 rok (Dz.Urz. Woj. Św. Z 2011r., Nr 28, poz. 399) zarządzam, co następuje:

Busko-Zdrój dnia 03.11.2011r.

RSID.7013.6.2.2011

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Gmina Busko–Zdrój w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z Zarządzenia Nr 67/2007 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 20 lipca 2007r zaprasza do złożenia oferty cenowej.

Przedmiotem zamówienia jest:

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania „Przebudowa drogi gminnej– ulica Kopernika w Busku-Zdroju” na odcinku o całkowitej długości około 900,0m w zakresie:

  • a) zaprojektowania przebudowy nawierzchni jezdni, ciągów pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych oraz skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi,
  • b) zaprojektowania przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego poprzez wymianę linii kablowej niskiego napięcia długości około 2000m wraz ze słupami oświetlenia ulicznego,
  • c) zaprojektowania elementów bezpieczeństwa ruchu jak: azyle dla pieszych, bariery ochronne, schody terenowe, oznakowanie pionowe i poziome,
  • d) zaprojektowanie przyłącza kanalizacji deszczowej średnicy 400mm wraz z wpustami ulicznymi długości około 100m,
  • e) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu i uzgodnienie z organami zarządzającymi ruchem,
  • f) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych dla wszystkich robót branżowych,
  • g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich robót branżowych.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [ pdf ].

Dokumenty do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty [ pdf ].

Wzór umowy
[ pdf ].
Mapy [ pdf ].

OGŁOSZENIE


Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój informuje o rozpoczęciu w dniu 31 października br. konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na lata 2012-2016.

Konieczność przeprowadzenia ponownych konsultacji ww. projektu uchwały spowodowana jest pojawieniem się nowych uregulowań prawnych.

Jednocześnie informuje się, iż projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na lata 2012-2016, poddany konsultacjom w dniach 26.09.2011r.-30.09.2011r. jest nieaktualny.
   

  1. Tytuł projektu
    Projekt uchwały w sprawie: przyjęcia programu współpracy Gminy Busko-Zdrój z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na lata 2012-2016.
  2. Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji
    31 październik 2011r.- 4 listopada 2011r.
  3. Właściwa jednostka organizacyjna wraz z danymi kontaktowymi, w tym adresem poczty elektronicznej
    Wydział Oświaty i Infrastruktury Społecznej
    Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju
    ul. Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 413705282, 413705207
  4. Sposób wnoszenia uwag i opinii
    Sposób wnoszenia uwag i opinii odbywa się na podstawie uchwały nr XLII/466/10 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 23 września 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
  1. Wniosek w formie pisemnej składa osobiście przedstawiciel organizacji i podmiotu w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ze wskazaniem, który projekt ma być konsultowany. Wniosek składa się w terminie określonym w ogłoszeniu. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do uchwały nr XLII/466/10 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 23 września 2010r.
  2. Organizacje i podmioty są zobowiązane wraz z wniesieniem wniosku, o którym mowa w pkt. 1, okazać treść statutu, z którego wynika, iż działalność statutowa organizacji obejmuje dziedzinę dotyczącą projektu.
  3. Brak wniosku o konsultację danego projektu lub złożenie go po terminie określonym w ogłoszeniu, nie wstrzymuje organu stanowiącego od podjęcia uchwały.
  4. Gmina przekazuje organizacjom i podmiotom tekst projektu w formie papierowej lub w wersji elektronicznej.
  5. Zgłoszenia uwag i propozycji dotyczących projektu dokonują organizacje i podmioty wyłącznie w formie wypełnionego formularza, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do uchwały nr XLII/466/10 Rady Miejskiej w Busku-Zdroju z dnia 23 września 2010r. Formularz należy złożyć w formie papierowej bezpośrednio w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju w terminie podanym w ogłoszeniu. Formularz musi być podpisany przez osoby reprezentujące organizację.


Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie [ pdf ].
Uchwała
[ pdf ].
Załącznik 1 [ pdf ].
Załącznik 2 [ pdf ].

 

„Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, działając na podstawie art. 35 ust. 1 i ust 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami) podaje do publicznej wiadomości, iż na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Busko - Zdrój oraz na stronie internetowej (www.bip.umig.busko.pl) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój w sekcji „ogłoszenia” zamieszczony jest wykaz nieruchomości komunalnych przeznaczonych do wydzierżawienia. Wykaz wywieszony jest od dnia 26.10.2011 r. do dnia 15.11.2011 r.” 

OBWIESZCZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami), podaje do publicznej wiadomości, że przeznacza do wydzierżawienia:

19 pawilonów handlowych o powierzchni użytkowej 7,13 m2 każdy, położonych w Busku-Zdroju przy ulicy 1-go Maja obręb IX na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 413/3 z przeznaczeniem pod działalność handlową.

Czynsz dzierżawny określa się w wysokości nie niższej niż:

- za pawilony położone bezpośrednio przy ulicy 1-go Maja: 250,00 zł + VAT miesięcznie za każdy pawilon,
- za pozostałe pawilony 200,00 zł + VAT miesięcznie za każdy pawilon.

Wydzierżawienie w/w pawilonów nastapi na okres do 3 lat.

Termin zagospodarowania pawilonów – 1 miesiąc od podpisania umowy.

Opłaty za dzierżawę będą wnoszone do 10 dnia każdego miesiąca.

Ustalony czynsz może być waloryzowany nie częściej niżraz w roku proporcjonalnie do wskaźnika wzrostu cen towarów i usług ogłoszonego we właściwym dzienniku urzędowym, a w razie braku takiego wskaźnika proporcjonalnie do stoponia inflacji.

Niniejsze obwieszczenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju oraz przed siedzibą Urzędu na okres 21 dni tj. od dnia 26 października 2011 roku do dnia 15 listopada 2011 roku, natomiast informacja o wywieszeniu obwieszczenia zostanie zamieszczona w prasie oraz na stronach internetowych urzędu.

Szczegółowych informacji na temat pawilonów przeznaczonych do wydzierżawienia udziela się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy pok. Nr 15 w godzinach pracy Urzędu.

Busko-Zdrój 2011.10.26

Dokument do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2011-10-26.

Znak: UA.6733.15.2011

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003r. z późn.zm.) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. ogłoszony w Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • przebudowie sieci wodociągowej na działkach ozn.nr ewid.gruntu 117, 206/2, 191/3 i 191/4, położonych w Busku-Zdroju przy ul. Kopernika i ul. Kościuszki, w ramach przedsięwzięcia: „Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument do pobrania [ pdf ].

Dyrektor SP ZPOZ w Busku-Zdroju
podaje do publicznej wiadomości, że przeznacza do wynajmu lokal użytkowy
w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Busku-Zdroju na ul. Sądowej 9

Dokument do pobrania [ pdf ].

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapraszam do złożenia oferty na aktualizacje opracowania pod nazwą „Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe”

Zapytanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie 67/2007 z dnia 20 lipca 2007 r. w sprawie, wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój oraz jednostkach organizacyjnych Gminy, zasad udzielania zamówień publicznych, o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 14.000 euro, co do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia – opracowanie aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania).

W wyniku aktualizacji powstanie dokument o nazwie: „Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Busko-Zdrój na lata 2011-2027.”

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty [ pdf ].

Dokumenty do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2011-10-18.

Znak: UA.6733.16.2011

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. ogłoszony w Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że na wniosek PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie ul. Garbarska 21a 20-340 Lublin PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna Oddział Skarżysko-Kamienna z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej al. M. J.Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna działających przez swojego pełnomocnika Pana Janusza Ambroziewicza reprezentującego firmę Projektowanie i Wykonawstwo Elektryczne mgr inż. Janusz Ambroziewicz 28-100 Busko-Zdrój ul. Kwiatowa 5, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla przedsięwzięcia polegającego na:

-budowie napowietrznej linii elektroenergetycznej niskiego napięcia na działkach ozn.nr ewid. gr. 9/8, 26/6, 26/5, 26/10, 26/11, 26/14, 26/17, 26/18, 26/19, 26/20, 26/21, 217, 218, położonych w Lesie Winiarskim gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, dnia 17.10.2011r.

Znak: RSID-5540/554/5/2011

Gmina Busko-Zdrój, jako Inwestor zadania pn. „Budowa oczyszczalni wód deszczowych wraz z kanalizacją deszczową w ulicy Lipowej w Busku-Zdroju” z a p r a s z a do złożenia oferty na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na w/w zadaniu inwestycyjnym. Wartość robót budowlanych zgodnie z kosztorysem ofertowym wynosi 801.918,18 zł brutto.

  • Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru wyszczególniony został w propozycji umowy (w załączeniu wersja CD).
  • Termin wykonania przedmiotu umowy – Zamawiający planuje podpisanie umowy z Inspektorem Nadzoru w terminie od 01.11. 2011r do 01.09.2012r.
  • Dokumentacja techniczna, SIWZ oraz propozycja umowy z wykonawcą umieszczone są na stronie http://bip.umig.busko.pl – nr zamówienia publicznego ZP.271.38.2011
  • Powyższa dokumentacja znajduje się w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. A.Mickiewicza 10, pok. 36D – możliwość wglądu.
  • Ofertę należy złożyć do dnia 21.10.2011r. W zamkniętym opakowaniu zawierającym oznaczenie: Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa oczyszczalni wód deszczowych wraz z kanalizacją deszczową w ulicy Lipowej w Busku-Zdroju” nie otwierać do dnia 21.10.2011 do godz. 10:00” na adres: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. A. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój.
  • Do oferty należy dołączyć kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

W przypadku pytań prosimy o kontaktowanie się z osobą p. Wojciech Kuc, (budynek UMIG II piętro, pok. Nr 36D, tel. 041/370 52 81, w następujących godzinach:

  • poniedziałek od godz. 8:00 do 16:00,
  • wtorek-piątek od godz. 7:00 do 15:00

Dokument do pobrania [ pdf ].
Wzór umowy [ pdf ].

OGŁOSZENIE

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza I publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości komunalnych.

1. Nieruchomość położona w Busku-Zdroju przy Pl. Zwycięstwa 2 oznaczona w ewidencji gruntów nr 294/2 obr. 06 o powierzchni 0,0447ha, zabudowana jednopiętrowym budynkiem usługowo-mieszkalnym, posiadająca księgę wieczystą KI1B/00008344/6. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Busko-Zdrój nieruchomość położona jest w terenie zabudowy o wysokiej intensywności. Działka znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej. Nieruchomość nie jest obciążona prawami, długami, zobowiązaniami bądź roszczeniami na rzecz osób trzecich.

2. Sprzedaż nieruchomości nastąpi w formie publicznego nieograniczonego przetargu ustnego w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zmianami).

3. Cena wywoławcza brutto nieruchomości wynosi 1.651.700,00 zł. Nieruchomość jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art.43 ust. 1 pkt.2 ustawy o podatku od towarów i usług(Dz. U. z 2004. Nr 54 poz. 535 z późn. zmianami)