Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

Znak:GKMŚR-7627/8/10

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój


Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2000 r Nr 98, poz.1071, z późn zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz 1227 z późn zm)

z a w i a d a m i a m,

 że dnia 07.04.2011 r. została wydana decyzja umarzająca postępowanie administracyjne dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą:
„Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 973 Busko-Zdrój – Nowy Korczyn na odcinku od km 0+039 do km 5+495 (obwodnica Buska-Zdroju)”, wszczęte na wniosek Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, Oddział w Kielcach reprezentowanego przez pełnomocnika Stanisława Zielińskiego – Prezesa Zarządu FARBUD Consulting Sp. z o.o.

Niniejszym informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Utrzymania Mienia, Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 8, tel. 041 370 52 38, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 700 do godz. 1500, a  w poniedziałki od godz. 800 do godz. 1600, można zapoznać się z treścią decyzji oraz aktami sprawy.
Od w/w decyzji, w ciągu 14 dni licząc od daty doręczenia obwieszczenia, stronom postępowania przysługuje prawo wniesienia odwołania za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-955 Kielce.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Dokument do pobrania [pdf

Znak:GKMŚR. 6220.4.2011

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój


Stosownie do przepisów art. 10 § 1, art. 49 i art. 61 § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) w związku z  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.)

z a w i a d a m i a  s i ę,  że

dnia 06.04.2011 r. wszczęto na wniosek Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, Oddział w Kielcach reprezentowanego przez pełnomocnika Stanisława Zielińskiego – Prezesa Zarządu FARBUD Consulting Sp. z o.o,  postępowanie administracyjne celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą:
„Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 973 Busko-Zdrój – Nowy Korczyn na odcinku od km 0+039 do km 4+478 (obwodnica Buska-Zdroju)” o lokalizacji obejmującej:
ulicę Dmowskiego (od ul. Wojska Polskiego),
ulicę Witosa,
drogę na działkach Nr 246, Nr 532 i Nr 530 w Siesławicach wraz ze skrzyżowaniem z ul. Starkiewicza w Busku-Zdroju.

Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na  działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami:
Obręb 1, miasto Busko-Zdrój  - 217/2,
Obręb 2, miasto Busko-Zdrój  - 247, 44, 45, 46, 248, 81, 133, 152, 157, 163, 164, 165, 166, 230, 188, 190, 196, 237, 217/4, 218, 219, 220, 221, 222, 193/2, 193/1, 207/2, 207/1, 210/1, 211, 212, 213/1, 214/1, 215/1, 216, 236,
Obręb 11, miasto Busko-Zdrój  - 1, 2, 10, 30/1, 232/4, 50/1, 79, 80, 81/2, 83, 85, 87/1, 88/2, 90/11, 90/3, 90/4, 90/5, 90/6, 238, 91 251/1, 214/3
Obręb 12, miasto Busko-Zdrój - 260/1, 260/2, 260/3, 25, 258, 50, 51/3, 51/2, 51/1, 52, 53, 54, 74, 75/2, 259, 76/3, 77/1, 77/2, 78, 79, 80, 81/3, 82/1, 84, 85, 86/1, 87, 88, 89/1, 89/2, 90, 91, 92/1, 93/1, 94/1, 96, 97, 98, 271/2, 101, 102, 103, 104/1, 105/1, 105/2, 108, 262, 110, 113, 115, 117, 119, 121, 123, 124/1, 124/2, 263/1, 263/4, 126, 127/2, 127/1, 26/2, 26/1, 155, 261, 171, 176, 264, 244, 266,
Obręb 14, miasto Busko-Zdrój  - 5, 1/13,
Obręb 32, Siesławice, gm. Busko-Zdrój - 173/1, 173/2, 175, 246, 245, 391/1, 423/1, 453, 457, 458, 459/3, 459/4, 459/1, 462/2, 462/1, 463/1, 463/2, 464, 465, 466, 467/2, 467/1, 468, 469, 470/1, 471, 472/1, 472/2, 473/2, 473/1, 474, 475, 476/1, 476/2, 477/1, 477/2, 478, 479, 480, 481/5, 481/7, 481/8, 481/4, 481/2, 300, 531, 533, 534, 530, 535, 536/4, 536/5, 536/1, 538/6, 538/3, 538/7, 538/4, 587, 247, 248, 249, 250/1, 251, 252, 253, 254, 255/1, 255/2, 256, 257, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274/1, 274/2, 275/1, 275/2, 276/3, 276/4, 277/1, 278, 280/2, 280/3, 281/1, 281/7, 282/8, 282/2, 282/7, 284/2, 284/1, 286, 287/3, 287/4, 288/3, 288/4, 289, 290, 291, 292, 293/2, 293/3, 294, 295, 532, 296, 297/1, 298, 299, 301.
Obręb 43, Zbludowice, gm. Busko-Zdrój - 30/2, 31/3, 32/5, 32/4, 33, 1/1, 1/2 , 2/1, 2/2, 3/1, 4/4, 4/3, 5/4, 5/3, 6, 7, 8/1, 604/1.
W związku z powyższym informuje się, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Utrzymania Mienia, Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 8, tel. 041 370 52 38, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 700 do godz. 1500, a  w poniedziałki od godz. 800 do godz. 1600, można zapoznać się z aktami sprawy i wnieść ewentualne uwagi, wnioski bądź zastrzeżenia co do zebranych w tej sprawie materiałów.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Zgodnie z art. 49 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z informacją o złożonym wniosku w przedmiotowej sprawie można zapoznać się na stronie internetowej: www.busko-zdroj.sios.pl


Otrzymują:
1. strony postępowania poprzez umieszczenie
    niniejszego obwieszczenia na stronie internetowej http://www.bip.umig.busko.pl
    i tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju,
    oraz tablicach ogłoszeń sołectwa Siesławice i sołectwa Zbludowice,
    na okres 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
2. a/a


Do wiadomości:
Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich
Parków Krajobrazowych
ul. Łódzka 244
25-655 Kielce

 

Dokument do pobrania [pdf]

Znak:UA.6733.1.2011
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA  MIASTA  i  GMINY  BUSKO  ZDRÓJ


Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) z a w i a d a m i a m, że w dniu 05.04.2011r. została wydana decyzja znak: UA.6733.1.2011 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

 Przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku administracyjno-ambulatoryjnego, przebudowie budynku garażowego ze zmianą sposobu użytkowania części garażu na myjnię ambulansów, budowie separatora koalescencyjnego ścieków z osadnikiem, na działkach ozn. nr ewid. gr. 445/1, 445/2, 445/3, 445/4, 434/4, 434/6, 434/9 (obręb 06) położonych w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument do pobrania [pdf]

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami)
Gmina Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 655-187-96-46 zaprasza do złożenia oferty.

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówieniajest wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku administracyjnym znajdującym się na terenie klubu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju

[Dokument do pobrania [pdf]

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami)
Gmina Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 655-187-96-46 zaprasza do złożenia oferty.

1. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.

Dokument do pobrania [pdf]

OGŁOSZENIE
Dyrektor Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
zaprasza
do   składania   ofert   na   wynajem   pomieszczeń   użytkowych znajdujących się    w budynku Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju przy ul. Grotta 3A tj:
 
 
Wynajem lokalu użytkowego składającego się z 3 pomieszczeń (gabinet - 8,25m2 sanitariat -3,95m2 i korytarz - 1,92m2) o łącznej powierzchni użytkowej 14,12m2 z przeznaczeniem pod nieuciążliwą działalność usługową - gabinet lekarski lub gabinet kosmetyczny. Lokal może być czynny w godzinach otwarcia pływalni tj. od 900 do 2100, we wszystkie dni tygodnia. Lokal wyposażony jest w instalacje: centralnego ogrzewania, energii elektrycznej, wodociągową oraz posiada wentylację grawitacyjną.

Minimalny czynsz najmu całego lokalu składającego się z 3 pomieszczenia określa się w wysokości 25,00 zł /m2 + VAT za jeden miesiąc. Czynsz będzie płatny z góry do 5-go dnia każdego miesiąca na podstawie przesłanych przez Wynajmującego comiesięcznych faktur VAT. Ustalony czynsz najmu będzie waloryzowany nie częściej niż raz w roku, proporcjonalnie do wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego we właściwym dzienniku urzędowym, a w razie braku takiego wskaźnika proporcjonalnie do stopnia inflacji.
 
Najemca ponosi wszelkie koszty związane z wyposażeniem i bieżącą eksploatacją przedmiotu wynajmu oraz prowadzoną działalnością gospodarczą.
 
Oferty na wynajem należy składać w sekretariacie Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju, ul. Grotta 3a w terminie od 31. 03. 2011 r. do 15. 04. 2011 r. do godz.1500'w zapieczętowanej kopercie z napisem „Oferta na wynajem lokalu użytkowego o pow. 14,12 m2 w Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju przy ul. Grotta 3a".
 
OFERTA NA WYNAJEM POWINNA ZAWIERAĆ:
  • DOŚWIADCZENIE, ŻE WNIOSKODAWCAAKCEPTUJE WARUNKI NAJMU PODANE W OGŁOSZENIU,
  • PROPONOWANY RODZAJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ W LOKALU
  • PROPONOWANĄ MIESIĘCZNĄ WYSOKOŚĆ CZYNSZU NAJMU - NETTO W ZŁ.,
  • OŚWIADCZENIE, ŻE WNIOSKODAWCA ZAPOZNAŁ SIĘ Z PROJEKTEM UMOWY NAJMU LOKALU  UŻYTKOWEGO,  BĘDĄCEGO PRZEDMIOTEM WYNAJMU  I  PRZYJMUJE JĄ BEZ ZASTRZEŻEŃ.
 
Umowa najmu zostanie zawarta z osobą (podmiotem), która złoży najkorzystniejszą ofertę, na działalność akceptowaną przez Wynajmującego. Przewidywany termin zawarcia umowy najmu lokalu od 01 czerwca 2011 r. nie dłużej niż do 30 maja 2014 roku.
 
Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie go na tablicach ogłoszeń Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju i na tablicy ogłoszeń przed siedzibą Urzędu Miasta i gminy Busko-Zdrój oraz zamieszczeniu go w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
 
Szczegółowych informacji udziela się w siedzibie Pływalni w Busko-Zdrój przy ul. Grotta 3A, od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 lub telefonicznie pod nr 41 3788549.

Dokument do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, 2011.03.31

Znak: UA.7331.B-21/10

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( jednolity tekst   ogłoszony  w  Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r.)


zawiadamiam, że na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój zebrane zostały dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 10m3 na działce ozn. Nr ewid. 19/6 położonej w Dobrowodzie.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

 Dokument do pobrania [pdf]

Znak:UA.6733.2.2011

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZAMIASTAiGMINYBUSKO-ZDRÓJ



Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) oraz art. 10 § 1Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. ogłoszony w Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.)za wiadamiamstrony postępowania,że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięciapod nazwą:

Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia PN0,5 MPa na działkach ozn. nr ewid. gr. 2/1, 2/3, 2/4 położonych w Broninie, 105/3 (obręb 07), 24, 25, 26/1 (obręb 08) położonych w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.


Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
 
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

 

Dokument do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, 2011.03.24

Znak:UA.6733.4.2011

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. ogłoszony w Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pod nazwą:

  • Budowa linii niskiego i średniego napięcia oraz budowa stacji transformatorowej 15/04kV, na działkach ozn. nr ewid. gr. 43, 44, 53, 61, 62/2, 65, 66/3, 67, 68, 66/4, 66/5, 66/6, 66/7, 66/13, 62/5, 62/6, 62/4, 165/1, 165/2, 166, 63, 64/3, 64/4, 64/1, 17/2, 81, 36, 60 położonych w Elżbiecinie.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokumenty do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2011.03.21

Znak:UA.6733.5.2011

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) z a w i a d a m i a m strony postępowania, że dnia 15. 03. 2011r. na wniosek Pani Bożentyny Pałka – Koruba zam. os. Świerczewskiego 15/25, 28-100 Busko-Zdrój, w imieniu której działa pełnomocnik Pan Leszek Ryszard Rusak zam. Pasturka 64, 28-400 Pińczów, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

rozbudowie sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90mm, na działkach ozn. nr ewid. gr. 60, 39, 50/5, 50/3 i 52 położonych w sołectwie Zwierzyniec gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokumenty do pobrania [ pdf ].