
Godziny otwarcia urzędu
Po: 8:00 - 16:00
Wt - Pt: 7:00 - 15:00

Adres
Urząd Miasta i Gminy
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
Ogłoszenia
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2701
Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju
Stanowisko pracy:
"Naczelnik Wydziału Promocji, Współpracy z Zagranicą i Spraw Uzdrowiskowych (PWZU)"
Ogłoszenie [ pdf ].
Załącznik nr 1 [ pdf ].
Załącznik nr 2 [ pdf ].
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2225
Znak: Fn. B. 3021.95.2011
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO - ZDRÓJ
Na podstawie art. 37 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), Burmistrz Miasta i Gminy Busko - Zdrój:
§1 Podaje do publicznej wiadomości następujące informacje:
a) dane dotyczące wykonania budżetu Gminy Busko - Zdrój za 2010 rok, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do obwieszczenia,
b) kwoty wykorzystanych środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), zgodnie z załącznikiem Nr 2 do obwieszczenia,
c) kwoty zobowiązań wymagalnych, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do obwieszczenia,
d) kwoty dotacji otrzymanych z budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do obwieszczenia,
e) wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do obwieszczenia,
f) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia, oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do obwieszczenia.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2074
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2000 r Nr 98, poz.1071, z późn zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz 1227 z późn zm)
że dnia 07.04.2011 r. została wydana decyzja umarzająca postępowanie administracyjne dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą:
„Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 973 Busko-Zdrój – Nowy Korczyn na odcinku od km 0+039 do km 5+495 (obwodnica Buska-Zdroju)”, wszczęte na wniosek Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, Oddział w Kielcach reprezentowanego przez pełnomocnika Stanisława Zielińskiego – Prezesa Zarządu FARBUD Consulting Sp. z o.o.
Niniejszym informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Utrzymania Mienia, Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 8, tel. 041 370 52 38, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 700 do godz. 1500, a w poniedziałki od godz. 800 do godz. 1600, można zapoznać się z treścią decyzji oraz aktami sprawy.
Od w/w decyzji, w ciągu 14 dni licząc od daty doręczenia obwieszczenia, stronom postępowania przysługuje prawo wniesienia odwołania za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-955 Kielce.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2273
Znak:GKMŚR. 6220.4.2011
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój
Stosownie do przepisów art. 10 § 1, art. 49 i art. 61 § 1, § 3, § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.)
dnia 06.04.2011 r. wszczęto na wniosek Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, Oddział w Kielcach reprezentowanego przez pełnomocnika Stanisława Zielińskiego – Prezesa Zarządu FARBUD Consulting Sp. z o.o, postępowanie administracyjne celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą:
„Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 973 Busko-Zdrój – Nowy Korczyn na odcinku od km 0+039 do km 4+478 (obwodnica Buska-Zdroju)” o lokalizacji obejmującej:
ulicę Dmowskiego (od ul. Wojska Polskiego),
ulicę Witosa,
drogę na działkach Nr 246, Nr 532 i Nr 530 w Siesławicach wraz ze skrzyżowaniem z ul. Starkiewicza w Busku-Zdroju.
Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami:
Obręb 1, miasto Busko-Zdrój - 217/2,
Obręb 2, miasto Busko-Zdrój - 247, 44, 45, 46, 248, 81, 133, 152, 157, 163, 164, 165, 166, 230, 188, 190, 196, 237, 217/4, 218, 219, 220, 221, 222, 193/2, 193/1, 207/2, 207/1, 210/1, 211, 212, 213/1, 214/1, 215/1, 216, 236,
Obręb 11, miasto Busko-Zdrój - 1, 2, 10, 30/1, 232/4, 50/1, 79, 80, 81/2, 83, 85, 87/1, 88/2, 90/11, 90/3, 90/4, 90/5, 90/6, 238, 91 251/1, 214/3
Obręb 12, miasto Busko-Zdrój - 260/1, 260/2, 260/3, 25, 258, 50, 51/3, 51/2, 51/1, 52, 53, 54, 74, 75/2, 259, 76/3, 77/1, 77/2, 78, 79, 80, 81/3, 82/1, 84, 85, 86/1, 87, 88, 89/1, 89/2, 90, 91, 92/1, 93/1, 94/1, 96, 97, 98, 271/2, 101, 102, 103, 104/1, 105/1, 105/2, 108, 262, 110, 113, 115, 117, 119, 121, 123, 124/1, 124/2, 263/1, 263/4, 126, 127/2, 127/1, 26/2, 26/1, 155, 261, 171, 176, 264, 244, 266,
Obręb 14, miasto Busko-Zdrój - 5, 1/13,
Obręb 32, Siesławice, gm. Busko-Zdrój - 173/1, 173/2, 175, 246, 245, 391/1, 423/1, 453, 457, 458, 459/3, 459/4, 459/1, 462/2, 462/1, 463/1, 463/2, 464, 465, 466, 467/2, 467/1, 468, 469, 470/1, 471, 472/1, 472/2, 473/2, 473/1, 474, 475, 476/1, 476/2, 477/1, 477/2, 478, 479, 480, 481/5, 481/7, 481/8, 481/4, 481/2, 300, 531, 533, 534, 530, 535, 536/4, 536/5, 536/1, 538/6, 538/3, 538/7, 538/4, 587, 247, 248, 249, 250/1, 251, 252, 253, 254, 255/1, 255/2, 256, 257, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274/1, 274/2, 275/1, 275/2, 276/3, 276/4, 277/1, 278, 280/2, 280/3, 281/1, 281/7, 282/8, 282/2, 282/7, 284/2, 284/1, 286, 287/3, 287/4, 288/3, 288/4, 289, 290, 291, 292, 293/2, 293/3, 294, 295, 532, 296, 297/1, 298, 299, 301.
Obręb 43, Zbludowice, gm. Busko-Zdrój - 30/2, 31/3, 32/5, 32/4, 33, 1/1, 1/2 , 2/1, 2/2, 3/1, 4/4, 4/3, 5/4, 5/3, 6, 7, 8/1, 604/1.
W związku z powyższym informuje się, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Utrzymania Mienia, Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój nr 8, tel. 041 370 52 38, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 700 do godz. 1500, a w poniedziałki od godz. 800 do godz. 1600, można zapoznać się z aktami sprawy i wnieść ewentualne uwagi, wnioski bądź zastrzeżenia co do zebranych w tej sprawie materiałów.
Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Zgodnie z art. 49 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z informacją o złożonym wniosku w przedmiotowej sprawie można zapoznać się na stronie internetowej: www.busko-zdroj.sios.pl
Otrzymują:
1. strony postępowania poprzez umieszczenie
niniejszego obwieszczenia na stronie internetowej http://www.bip.umig.busko.pl
i tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju,
oraz tablicach ogłoszeń sołectwa Siesławice i sołectwa Zbludowice,
na okres 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
2. a/a
Do wiadomości:
Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich
Parków Krajobrazowych
ul. Łódzka 244
25-655 Kielce
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2072
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) z a w i a d a m i a m, że w dniu 05.04.2011r. została wydana decyzja znak: UA.6733.1.2011 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:
Przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku administracyjno-ambulatoryjnego, przebudowie budynku garażowego ze zmianą sposobu użytkowania części garażu na myjnię ambulansów, budowie separatora koalescencyjnego ścieków z osadnikiem, na działkach ozn. nr ewid. gr. 445/1, 445/2, 445/3, 445/4, 434/4, 434/6, 434/9 (obręb 06) położonych w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2230
w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami)
Gmina Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 655-187-96-46 zaprasza do złożenia oferty.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówieniajest wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku administracyjnym znajdującym się na terenie klubu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju
[Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2208
w trybie zapytania ofertowego (ZO) zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami)
Gmina Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, NIP: 655-187-96-46 zaprasza do złożenia oferty.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej w budynku administracyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2433
- DOŚWIADCZENIE, ŻE WNIOSKODAWCAAKCEPTUJE WARUNKI NAJMU PODANE W OGŁOSZENIU,
- PROPONOWANY RODZAJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PROWADZONEJ W LOKALU
- PROPONOWANĄ MIESIĘCZNĄ WYSOKOŚĆ CZYNSZU NAJMU - NETTO W ZŁ.,
- OŚWIADCZENIE, ŻE WNIOSKODAWCA ZAPOZNAŁ SIĘ Z PROJEKTEM UMOWY NAJMU LOKALU UŻYTKOWEGO, BĘDĄCEGO PRZEDMIOTEM WYNAJMU I PRZYJMUJE JĄ BEZ ZASTRZEŻEŃ.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 1981
Busko-Zdrój, 2011.03.31
Znak: UA.7331.B-21/10
Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( jednolity tekst ogłoszony w Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r.)
zawiadamiam, że na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój zebrane zostały dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 10m3 na działce ozn. Nr ewid. 19/6 położonej w Dobrowodzie.
W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument do pobrania [pdf]
- Szczegóły
- Autor: Jakub Karpiński
- Odsłon: 2143
Znak:UA.6733.2.2011
BURMISTRZAMIASTAiGMINYBUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) oraz art. 10 § 1Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. ogłoszony w Dz.U.Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn.zm.)za wiadamiamstrony postępowania,że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięciapod nazwą:
Budowa sieci gazowej średniego ciśnienia PN0,5 MPa na działkach ozn. nr ewid. gr. 2/1, 2/3, 2/4 położonych w Broninie, 105/3 (obręb 07), 24, 25, 26/1 (obręb 08) położonych w Busku-Zdroju przy ul. Partyzantów.
W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.
Po wyżej wyznaczonym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument do pobrania [pdf]