Busko-Zdrój 2013.06.20.
Znak: UA.6733.16.2013
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U. z 2012r. poz. 647 z późn.zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko- Zdrój, w dniu 20.06.2013r. została wydana decyzja znak: UA.6733.16.2013 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:
- zmianie sposobu użytkowania poddasza z przeznaczeniem na cele użytkowe oraz przebudowie dachu związanej ze zmianą konstrukcji więźby dachowej budynku Komendy Powiatowej Policji w Busku-Zdroju oraz budowie garażu z trzema boksami garażowymi, na działce ozn.nr ewid. gruntu: 85 położonej w Busku-Zdroju przy ul. Mickiewicza.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godz. pracy Urzędu, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.
Dokumenty do pobrania [ pdf ].