Busko-Zdrój, 2012.03.26
Znak:UA.6733.10.2012
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ
Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn.zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. ogłoszony w Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. z późn. zm.) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój działającego w imieniu i na rzecz Gminy Busko-Zdrój, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji pod nazwą:
Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach projektu „Mój Rynek” w zakresie:
- budowa zadaszonych wiat handlowych – na części działki nr 512, przeznaczonych do sprzedaży artykułów rolno-spożywczo-przemysłowych o powierzchni sprzedaży do 1000m2 wraz z budynkiem sanitarno-socjalnym (zadaszenie wiat co najmniej 50% powierzchni terenu działki objętej opracowaniem),
- remont nawierzchni placu oraz utwardzenie terenu,
- budowa sieci oświetlenia,
- budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na obszarze objętym opracowaniem dla potrzeb przyłączenia sanitariatów z częścią socjalną (działka nr 533)
na działkach ozn. nr ewid. gr. 512 i 533 położonych w Busku-Zdroju przy ul. Stawowej i ul. Królowej Jadwigi.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.
Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.
Dokument do pobrania [ pdf ].