Likwidacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Busko-Zdrój w 2012 roku. Mając na względzie konieczność systematycznego likwidowania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Busko-Zdrój, Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju przeprowadził przetarg mający na celu wybranie firmy, która będzie realizować to zadanie w 2012 roku. Aktualny etap to formalno prawne procedury pozwalające na podpisanie stosownej umowy w przeciągu kilkunastu dni.
Zakłada się, że z początkiem maja bieżącego roku możliwe będzie rozpoczęcie odbioru wyrobów zawierających azbest od właścicieli poszczególnych nieruchomości. W związku z koniecznością przygotowania wniosku o dofinansowanie przedmiotowego zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki w Kielcach wyznacza się termin 15 maja 2012 na złożenie w tut. Urzędzie deklaracji przystąpienia do programu usuwania odpadów zawierających azbest w 2012 roku oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju pokój Nr 3). Informacja o sposobie odbioru tych odpadów przez wybraną specjalistyczną firmę będzie kierowana indywidualnie do każdego uczestnika programu na wskazany w deklaracji adres. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie w Wydziale Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa - tel. 41 380 52 38.
Dokument do pobrania [ pdf ].