Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - sekretarki szkoły w Szkole Muzycznej I Stopnia w Busku-Zdroju
Dyrektor Szkoły Muzycznej I Stopnia w Busku-Zdroju ogłasza nabór na:
- Stanowisko pracy: sekretarka
- Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
- Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Muzyczna I Stopnia w Busku-Zdroju
- Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, o którym mowa w art. 11 ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wykształcenie wyższe.
- Spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.l i ust.3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Staż pracy - co najmniej 1 rok pracy na takim samym stanowisku w jednostce samorządowej.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość problematyki oświatowej, kodeksu pracy.
- Umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu, znajomość obsługi wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań, dobrej organizacji pracy.
- Samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
- Komunikatywność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,
- przepisywanie korespondencji,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczniów,
- wydawanie i aktualizowanie legitymacji uczniowskich, zaświadczeń i odpisów,
- prowadzenie ich ewidencji, wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.
- odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone środki pieniężne,druki ścisłego zarachowania, sprzęt i urządzenia biurowe,
- przestrzeganie czasu pracy, regulaminu pracy, przepisów bhp,
- dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu zespołu, pracowników, uczniów i rodziców,
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej lub administracji oświatowej,
- kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Busko - Zdrój (załącznik Nr 1), oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (załącznik Nr 2)
Wymagane dokumenty w zapieczętowanych kopertach należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły Muzycznej I Stopnia w Busku-Zdroju /budynek BSCK, ul. Mickiewicza 22, I piętro pokój nr 210/ w kopercie z napisem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarki w Szkole Muzycznej I Stopnia w Busku-Zdroju" w terminie do 14 września 2012r. w godzinach od 13.00 do 18.00 (liczy się data wpływu dokumentów do sekretariatu w Szkole Muzycznej I Stopnia w Busku-Zdroju ).
Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumentacja z naboru nie będzie odsyłana.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.umig.busko.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole Muzycznej I Stopnia w Busku-Zdroju
UWAGA!
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV dla swojej ważności wymagają autoryzacji (muszą być podpisane) przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie oraz powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. Zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223,
poz. 1458).
Dokument źródłowy [pdf]
Załącznik 1 [pdf]
Załącznik 2 [pdf]