o szacunkowej wartości powyżej 60 000 euro Burmistrz Miasta i Gminy Busko Zdrój al. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko – Zdrój tel. (0 41) 378-24-55, fax (0 41) 378-34-39, ogłasza przetarg nieograniczony na remont dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Radzanów, gmina Busko Zdrój Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12.07.2004 r.
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Radzanów, gmina Busko Zdrój o łącznej długości 1625 m i szer. 3,5 – 4 m polegający na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym i wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej gr. 5 cm. oraz wykonaniu remontu poboczy o szer. 0,5 – 0,75 m polegającym na ich utwardzeniu materiałem kamiennym.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc licząc od daty zawarcia umowy. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zamawiający w toku badania ofert oceni: a) zakres działalności prowadzonej przez wykonawcę; zakres niniejszy powinien obejmować działalność w zakresie m.in. budowy dróg, b) zakres posiadanych uprawnień przez osoby bezpośrednio związane z realizacją zadania; zakres niniejszy winien obejmować: posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) wykaz prac – usług zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5-ciu lat i tożsamych z przedmiotem zamówienia; wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania dotyczące budowy dróg, d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) sytuację finansową i ekonomiczną wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia; wykonawca powinien posiadać środki finansowe bądź zdolność kredytową na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań tj. płace, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, f) na podstawie złożonych oświadczeń warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wadium – 10.000,00 zł. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3. Termin składania ofert upływa dnia 07 września 2004r. o godz. 1100. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. |