Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Szaniec, gmina Busko Zdrój o łącznej długości 1950 m polegająca na wyrównaniu istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym, wykonaniu warstwy ścieralnej gr. 5 cm z masy mineralno – bitumicznej i uzupełnieniu poboczy mieszanką kruszywa 0 – 63 mm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i ofert częściowych. Termin wykonania zamówienia: 45 dni licząc od daty zawarcia umowy. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zamawiający w toku badania ofert oceni: a)zakres działalności prowadzonej przez wykonawcę; zakres niniejszy powinien obejmować działalność w zakresie m.in. budowy dróg, b)zakres posiadanych uprawnień przez osoby bezpośrednio związane z realizacją zadania; zakres niniejszy winien obejmować: posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)wykaz prac – usług zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5-ciu lat i tożsamych z przedmiotem zamówienia; wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania dotyczące budowy dróg, d)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e)sytuację finansową i ekonomiczną wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia; wykonawca powinien posiadać środki finansowe bądź zdolność kredytową na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań tj. płace, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, f)na podstawie złożonych oświadczeń warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wadium – 8.000,00 zł. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3. Termin składania ofert upływa dnia 05 października 2004r. o godz. 10:00. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. |