Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinków dróg gminnych w miejscowości Młyny, gmina Busko Zdrój o łącznej długości 1580 m i szer. 4,0 m polegający na wyrównaniu istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową i wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej gr. 4 cm wraz z wyrównaniem poboczy materiałem kamiennym (kruszywo 0 – 63 mm, średnia grubość 6 cm). Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych.Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc licząc od daty zawarcia umowy. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy: a)prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zamawiający w toku badania ofert: a)zakres działalności prowadzonej przez wykonawcę; zakres niniejszy powinien obejmować działalność w zakresie m.in. budowy dróg, b)zakres posiadanych uprawnień przez osoby bezpośrednio związane z realizacją zadania; zakres niniejszy winien obejmować: posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia; wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania dotyczące budowydróg, d)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e)sytuację finansową i ekonomiczną wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia; wykonawca powinien posiadać środki finansowe bądź zdolność kredytową na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań tj. płace, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, f)na podstawie złożonych oświadczeń warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wadium – 4 000,00 zł. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 % Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3. Termin składania ofert upływa dnia 31 sierpnia 2004r. o godz. 11:00. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. |