OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o szacunkowej wartości poniżej 60 000 Euro
Gmina Busko-Zdrój al. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko – Zdrój tel. (0 41) 3705200, fax (0 41) 3705290, ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie remontu budynku świetlicy środowiskowej w Kostkach Dużych
KOD CPV: 45453000–7 Przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu budynku świetlicy środowiskowej w Kostkach Dużych. Zakres robót obejmuje: wymianę pokrycia dachu z papy na blachę stalową trapezową powlekaną, wymiana okien ze stalowych na PCV, wymiana drzwi, wykonanie robót posadzkarskich, okładzinowych, tynkarskich, malarskich, instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, wykonanie elewacji budynku, wykonanie chodnika i opaski, remont schodów zewnętrznych. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia i przedmiar robót. Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały dostarcza wykonawca. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 44 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2005 r.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3. Termin składania ofert upływa dnia 20 czerwca 2005 r. o godz. 1200. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. wymianę pokrycia dachu z papy na blachę stalową trapezową powlekaną, wymiana okien ze stalowych na PCV, wymiana drzwi, wykonanie robót posadzkarskich, okładzinowych, tynkarskich, malarskich, instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, wykonanie elewacji budynku, wykonanie chodnika i opaski, remont schodów zewnętrznych. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia i przedmiar robót. Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały dostarcza wykonawca. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 44 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2005 r. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. |