o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro 1. Zamawiający Urząd Miasta i Gminy Busko-Zdrój ul. Adama Mickiewicza 10 28-100 Busko-Zdrój tel. 413705200 http://umig.busko.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60000 euro.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 23, lub otrzymać pocztą elektroniczną, po wcześniejszym zgłoszeniu chęci otrzymania specyfikacji.
4. Opis przedmiotu zamówienia, Zadanie 1 Zaprojektowanie i wykonanie sytemu SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu) w budynku UMiG Busko-Zdrój Zadanie 2 Zaprojektowanie i wykonanie sytemu CCTV w budynku UMiG Busko-Zdrój
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 4.
5. Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza ofert równoważnych oraz wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia; 2005-12-29
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie; cena brutto – waga 100 %
8. Miejsce i termin składania ofert; w siedzibie zamawiającego pok. nr 3 do dnia 7 grudnia 2005 r. do godz. 1000
9. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego pok. nr 25 w dniu 7 grudnia 2005 r. o godz. 1015
10. Termin związania ofertą 30 dni
11. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, • złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, • spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, • spełniają wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, a wynikające z innych ustaw. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje w następujących dokumentach: • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) • aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 / miesiące przed upływem terminu składania ofert) • aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) |