Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria
2005-12-01   Przetarg Nieograniczony - Numer sprawy : RS – 341/39/05
 Przedmiot zamówienia
 1. Przebudowę drogi gminnej Janina - Głowy gmina Busko-Zdrój.   2. Przebudowę drogi gminnej po śladzie ścieżki rowerowej w Mikułowicach gmina Busko-Zdrój.
Numer sprawy : RS – 341/39/05
2005-12-01

Przetarg Nieograniczony

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro 
Gmina Busko Zdrój 
ul. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko–Zdrój 
tel. (0 41) 370-52-00, fax (0 41) 370-52-90,



ogłasza przetarg nieograniczony na

1.Przebudowę drogi gminnej Janina - Głowy gmina Busko-Zdrój. KOD CPV: 45.23.31.23-7
2.Przebudowę drogi gminnej po śladzie ścieżki rowerowej w Mikułowicach gmina Busko-Zdrój.
KOD CPV: 45.23.31.23-7

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przebudowa drogi gminnej Janina - Głowy gmina Busko-Zdrój - odcinek o dł. 690 m w tym
490 m o nawierzchni bitumicznej.
2. Przebudowa drogi gminnej po śladzie ścieżki rowerowej w Mikułowicach gmina Busko-Zdrój - odcinek o
dł. 520 m.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową.
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych.

Termin wykonania zamówienia: pięć miesięcy od daty podpisania umowy

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach:
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku; zał. Nr 1),
2. kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót),
3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym),
5.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
6.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
7. wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
wykonane z należytą starannością (wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania zadania równoważne - wg zał. Nr 2),
8. wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie  posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym  postępowaniu (załączyć uprawnienia) - wg zał. Nr 3,
9. informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
10.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Wadium – 3.000,00 zł.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. nr 3.
Termin składania ofert upływa dnia 19 grudnia 2005 r. o godz. 1000.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.