Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria
2006-01-17   Przetarg Nieograniczony - Numer sprawy : RS-341/3/06
 Przedmiot zamówienia
 Na  BUDOWĘ ŚWIETLICY WIELOFUNKCYJNEJ (kategorii IX) DLA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KAMEDUŁACH NA DZIAŁCE NR 206 W LESIE WINIARSKIM
 
 

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
poniżej 60 000 euro

Gmina Busko Zdrój
al. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko – Zdrój
tel. (0 41) 370-52-00, fax (0 41) 370-52-90,


ogłasza przetarg nieograniczony na:

BUDOWĘ ŚWIETLICY WIELOFUNKCYJNEJ (kategorii IX) DLA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KAMEDUŁACH NA DZIAŁCE NR 206 W LESIE WINIARSKIM

Kod CPV 45.21.42.10-5

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 ustawy
Prawo zamówień publicznych) :
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kamedułach poprzez dobudowę świetlicy
wielofunkcyjnej z sanitariatami o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej 99,60 m2.
Kubatura przedmiotowej dobudowy wynosi 620,00 m3.
Zakres robót obejmuje:
- budowę budynku w zakresie wykonania wykopów, stanu zerowego, stanu surowego (ściany parteru, słupy, schody wewnętrzne, strop nad parterem, dach konstrukcja i pokrycie, osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, ścianki działowe i sufit podwieszony), stanu wykończeniowego (podłoża, posadzki, tynki wewnętrzne, okładziny schodów i ścian, malowanie, elewacja i roboty zewnętrzne).
- wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z montażem armatury sanitarnej „białego montażu”,
- wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- wykonanie przyłącza wodociągowego ze studni i przyłącza kanalizacji sanitarnej.

2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych i ofert wariantowych.

3. Zamówienie powinno być wykonane w terminie: od dnia podpisania umowy do 30.07.2006r.

4. Informacja o warunkach wymaganych od wykonawców oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia godnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
e) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie,
f) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności 3 jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszej SIWZ, podając nazwę, adres inwestora zrealizowanego obiektu.
g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
h) zamawiający wymaga, aby kierownik(cy) budowy posiadał(li) uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej sanitarnej oraz należeli do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.). W celu potwierdzenia posiadania takich uprawnień należy załączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

4.2. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-
niespełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

4.3. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Oświadczenie oferenta złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w
załączniku Nr 2 do SIWZ,
c) Aktualne zaświadczenie wydane przez naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawianych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaś-
wiadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionych nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych i zakończonych przez
Oferenta w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie obejmujący 3 roboty budowlane tożsame z przedmiotem
niniejszej specyfikacji z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów
wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7,
g) Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Oferenta, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych i wysokość zdolności kredytowej oferenta, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
h) polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
i) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika/ków/ budowy w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej sanitarnej z aktualnym/i/ zaświadczeniem/niami/ o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8.
5. Każdy warunek będzie oceniany zgodnie z SIWZ.
6. Formularz zawierający SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 36,w godz. od 700 do 1500 lub za zaliczeniem pocztowym
7. Cena formularza SIWZ wynosi 60,00 zł (słownie: Sześćdziesiąt złotych 00/100)
8. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 do dnia 8 lutego 2006 r. do godz. 1100 .
9. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego pok. Nr 25 w dniu 8 lutego 2006 r. o godz. 1115.
10. Kryteria oceny ofert: cena brutto – waga 100 %
11. Termin związania z ofertą 30 dni
12. Wadium - 3 500,00 zł.