Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Mobilny Urzędnik

Mobilny Urzędnik

Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przede wszystkim Mieszkańcom Gminy Busko-Zdrój o szczególnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności, wieku (powyżej 65 roku życia) lub innej choroby w wyniku której mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie, które:

uruchamia od dnia 31 marca 2022 roku usługę „Mobilnego Urzędnika”.

Usługa „Mobilny Urzędnik” pomoże załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu. By skorzystać z takiej formy wsparcia, należy wcześniej zgłosić taką potrzebę.

Jak zgłosić chęć skorzystania z usługi „Mobilnego Urzędnika”? O taką pomoc można wystąpić na kilka sposobów:

  1. telefonicznie - Biuro Obsługi Klienta tel. 41 370 5200,
  2. wysyłając zgłoszenie na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. przez osobę zainteresowaną lub za pośrednictwem osoby zainteresowanej lub za pośrednictwem osoby trzeciej (np. członka rodziny, sąsiada, opiekuna faktycznego)

W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego Urzędnika” oraz krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu. Następnie pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju odpowiedzialny za realizację danej sprawy, skontaktuje się z mieszkańcem, by ustalić dogodny termin wizyty i sposób załatwienia sprawy Urzędnik dostarczy bezpośrednio do domu wszystkie potrzebne druki wniosków, pomoże w ich wypełnieniu oraz przyjmie je i zarejestruje w urzędzie.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa, w dniu umówionej wizyty, Klient otrzyma telefoniczne potwierdzenie, z podaniem imienia i nazwiska pracownika, który będzie realizował usługę, a pracownik przed rozpoczęciem obsługi okaże się identyfikatorem.

Ważne!

Usługa „Mobilnego Urzędnika” jest bezpłatna.

Należy pamiętać, że wszelkie dokumenty wymagane do załączenia w ramach Usługi klient ma obowiązek zgromadzić samodzielnie.

Dokumenty do pobrania:

Zarządzenie + regulamin [ pdf ].
Karta zgłoszenia klienta usługi Mobilny Urzędnik [ pdf ].