Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.
Wykonanie budynku dworca wraz z infrastrukturą techniczną. Budynek dworca zaprojektowany został jako wolnostojący, jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony. Zaplanowane zostały pomieszczenia takie jak: kasy biletowe, pomieszczenie dyżurnego ruchu, holl dla oczekujących podróżnych, bufet, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, pomieszczenia socjalno-gospodarcze, kotłownia, pomieszczenia do wynajęcia i inne. Ponadto w budynku zaprojektowano instalacje: wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania z piecem gazowym, gazowa, elektryczna oraz wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
Budowa wiaty peronowej - wolnostojąca konstrukcja o zadaszeniu z drewna klejonego przykryta płytami systemowymi o wymiarach 12 m na 66 m.
Budowa chodników i peronu z kostki brukowej oraz wymiana części nawierzchni asfaltowej placu manewrowego na kostkę betonową.
Zagospodarowanie terenu wokół wybudowanych obiektów.
Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie elementów małej architektury tj. montaż ławek, koszy na śmieci, gabloty informacyjnej, zegarów oraz wykonanie oświetlenia zewnętrznego.
Koszt realizacji inwestycji oraz źródła finansowania:
Całkowity koszt realizacji inwestycji wyniósł 2 909 200 zł.
Termin realizacji:
Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji zakończono w lipcu 2010 r. Dworzec autobusowy został oddany do użytku 13 sierpnia 2010 r.