Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Metodyka prac nad SRT

baner

... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...

 

O tożsamości Buska-Zdroju – warsztaty wizerunkoweOpracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Miasta i Gminy Busko-Zdrój na lata 2011-2020 – taki tytuł nosi innowacyjny projekt, który służyć ma rozwojowi turystyki w gminie.

4 października 2011 r. w Buskim Samorządowym Centrum Kultury, w ramach tego przedsięwzięcia, odbyły się pierwsze warsztaty wizerunkowe. Poprowadził je kierownik projektu Jacek Kowalski z firmy „Smit i smit" zajmującej się przygotowaniem kompleksowego programu promocji gminy. Uczestniczyli w nich lokalni przedsiębiorcy, przedstawiciele uzdrowisk, hoteli i pensjonatów, koła gospodyń wiejskich oraz młodzież.

Sensem współczesnej turystyki jest „produkt turystyczny", czyli podstawowy zestaw usług i dóbr zaspokajających potrzebę człowieka. I jakże ważna w tym produkcie „emocjonalność", której szuka turysta. Owa „emocjonalność" to coś, co wyróżnia produkt wśród innych wytworów, coś co działa na nasze zmysły, sprawiając, że jest on pozytywnie kojarzony wręcz pożądany przez potencjalnego turystę.