Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

DOTACJE NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ FIRMY
CHCESZ ZAŁOŻYĆ WŁASNĄ FIRMĘ ZGŁOŚ SIĘ DO NAS!
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
„ŚWIĘTOKRZYSKA AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI"

Firma AMD Group z Kielc poszukuje chętne osoby w wieku powyżej 29 roku życia zamierzające rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej na terenie województwa świętokrzyskiego do udziału w projekcie pt. „Świętokrzyska Akademia Przedsiębiorczości".

Poszukiwane są przede wszystkim następujące osoby:

  • osoba odchodząca z rolnictwa zarejestrowana jako bezrobotna oraz członkowie jej rodziny zarejestrowani jako bezrobotni, pod warunkiem, że należą do osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj. kobieta, lub osoba z niepełnosprawnościami, lub osoba długotrwale bezrobotna, których gospodarstwa rolne nie przekraczają 2 ha przeliczeniowych, u których w przypadku zakwalifikowania do otrzymania wsparcia finansowego w ramach projektu nastąpi przejście z KRUS do ZUS.

Celem projektu jest udzielenie bezzwrotnych środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Osoby zainteresowane udziałem zapraszamy do Biura Projektu w Kielcach przy ul. IX Wieków Kielc 8/6. W razie pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 609-049-578 lub 882-063-033 lub 882-117-695. Szczegółowe informacje można uzyskać również na stronie internetowej http://www.amd-group.pl/swietokrzyska-akademia-przedsiebiorczosci.html

Rekrutacja trwać będzie od 11 lipca 2016 r. do 22 lipca 2016 r.

Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś 10 Działanie 10.4 Rozwój przedsiębiorczości i tworzenie nowych miejsc pracy Poddziałanie 10.4.1 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości poprzez zastosowanie instrumentów zwrotnych i bezzwrotnych. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.

Jeśli jesteście gotowi na otwarcie własnej firmy, to zapraszamy do wypełniania formularza zgłoszeniowego do projektu.

Osoby zainteresowane mają możliwość pozyskania do 22 tys. zł na założenie własnej działalności oraz wsparcia pomostowego w wysokości 1700 zł co miesiąc przez pierwsze pół roku prowadzenia firmy.

Busko–Zdrój, dn. 07.07.2016r.

STAROSTA BUSKI
Znak: AB.6740.15.2.2016

OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 11d ust.5 z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 roku poz. 2031 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 roku poz. 23 ze zmianami),

podaje się do publicznej
wiadomości informację  o  wszczęciu postępowania w  sprawie

wniosku Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej polegającej na ,,Zad. 1 Rozbudowa ulicy Dygasińskiego w Busku-Zdroju, Zad. 2 Budowa ulicy Dygasińskiego w Busku-Zdroju – II linia zabudowy" wraz z infrastrukturą techniczną na działkach:

- według projektu podziału nieruchomości przeznaczonych pod realizację inwestycji drogowej: 49 (49/1, 49/2), 86 (86/1, 86/2), 87/1 (87/3, 87/4), 89 (89/1, 89/2), 91 (91/1, 91/2, 91/3), 93/1 (93/4, 93/5), 93/2 (93/6, 93/7), 94 (94/1, 94/2), 95/1 (95/3, 95/4), 95/2 (95/5, 95/6, 95/7), 140 (140/1, 140/2), 141 (141/1, 141/2), 142 (142/1, 142/2), 144 (144/1, 144/2, 144/3, 144/4), 146 (146/1, 146/2, 146/3, 146/4), 172/1 (172/2, 172/3), 175 (175/1, 175/2, 175/3), 176 (176/1, 176/2, 176/3), 177 (177/1, 177/2, 177/3), 178 (178/1, 178/2, 178/3), 180/4 (180/9, 180/10), 180/5 (180/11, 180/12), 180/6 (180/13, 180/14), 181/1 (181/3, 181/4), 181/2 (181/5, 181/6), 182/1 (182/7, 182/8), 182/4 (182/9, 182/10, 182/11), 183/1 (183/5, 183/6), 183/2 (183/7, 183/8), 184/6 (184/13, 184/14), 183/3 (183/9, 183/10), 184/3 (184/15, 184/16), 184/5 (184/11, 184/12), 184/7 (184/9, 184/10), 186 (186/1, 186/2, 186/3), 185/1 (185/3, 185/4), 185/2 (185/5, 185/6, 185/7, 185/8), 187/1 (187/2, 187/3, 187/4), 195 (195/1, 195/2), 197 (197/1, 197/2), 225 (225/1, 225/2, 225/3, 225/4), 228 (228/1, 228/2), 229 (229/1, 229/2),

- w całości przeznaczonych pod projektowany pas drogowy wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej: Zad. 1 (pierwsza linia zabudowy) – 180/1, 182/6, 194/5, 232/8, 232/7, 232/6, 232/5, 250 (pas drogowy ul. Dygasińskiego), Zad. 2 (II linia zabudowy) – 173/2, 143/1, 96/1, 93/3, 92/1, 90/1,

- do czasowego zajęcia na czas budowy i przebudowy infrastruktury technicznej: 237/3 (pas drogowy ul. Szanieckiej), 208, 87/2, 86, 50/5, 46/4 (pas drogowy ul. Wojska Polskiego), 171, 253, 139, 138, 84, 85/2, 85/1, 82, 83/1, 83/2.

Osoby zainteresowane mogą się zapoznać z dokumentacją sprawy, składać swoje uwagi i wnioski w terminie 21 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na adres Starostwa Powiatowego w Busku – Zdroju Wydział Architektury i Budownictwa ul. Mickiewicza 15 lub bezpośrednio w siedzibie Starostwa, pokój 26, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Starosta Buski.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

 

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ w sprawie przeprowadzenia wyborów do Gminnej Rady Seniorów w Busku-Zdroju

Busko-Zdrój, dn. 05.07.2016 r.

RSID.0620.19.2016

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

    Na podstawie art. 7 ust. 3 i w związku z art. 6 Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777).

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
zawiadamia o konsultacjach społecznych projektu
Uchwały Rady Miejskiej w Busku-Zdroju w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Zakres konsultacji społecznych obejmuje określenie zasad dotyczących wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje społeczne przeprowadzone będą w terminie od dnia 12.07.2016 r. do dnia 10.08.2016 r. w następujących formach:

  1. Zbieranie uwag i wniosków w formie papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego. Wypełnione czytelnie formularze będzie można dostarczyć:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w tytule „Konsultacje społeczne – projekt uchwały Komitet Rewitalizacji”.
    2. drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, z dopiskiem: „Konsultacje społeczne– projektuchwały Komitet Rewitalizacji”.
    3. bezpośrednio do pokoju nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój w godzinach pracy Urzędu.
  2.  Spotkanie otwarte z interesariuszami rewitalizacji, umożliwiającego omówienie propozycji zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji,a także przedstawienie uwag, opinii i propozycji. Szczegółowy termin i miejsce podane zostaną co najmniej 7 dni kalendarzowych przed planowanym spotkaniem.
  3. Zbieranie uwag ustnych do protokołu w budynku Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w pok. 36 c w godzinach pracy Urzędu.

Uwagi i/lub wnioski niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem, złożone w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem pkt 3) lub po upływie wyznaczonego powyżej terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i/lub wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój.

Formularz konsultacyjny oraz projekt ww. uchwały wraz z załącznikiem dostępne będą od dnia 12.07.2016 r.:

  • w wersji papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w pok. 3 w godzinach pracy Urzędu;
  • w wersji elektronicznej na oficjalnej stronie internetowej Gminy Busko-Zdrój (w zakładce Ogłoszenia) oraz na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.umig.busko.pl w zakładce Rewitalizacja Miasta/ GPR 2015-2025/Konsultacje ).

Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia oraz omówienie ich przebiegu, a w przypadku formy o której mowa w pkt 1 – również wszystkie uwagi wraz z odniesieniem się do nich. Zamieszczenie na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.umig.busko.pl w zakładce Rewitalizacja Miasta/ GPR 2015-2025/ Konsultacje) informacji dotyczących wszystkich przeprowadzonych form konsultacji społecznych kończy te konsultacje.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, dn. 05.07.2016 r.

RSID.0620.19.2016

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

    Na podstawie art. 11 ust. 3 i w związku z art. 6 Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777).

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój
zawiadamia o konsultacjach społecznych projektu
Uchwały Rady Miejskiej w Busku-Zdroju w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Busko-Zdrój.

Zakres konsultacji społecznych obejmuje wyznaczenie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Busko-Zdrój. Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag, opinii i propozycji dotyczących wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.

Konsultacje społeczne przeprowadzone będą w terminie od dnia 12.07.2016 r. do dnia 10.08.2016 r. w następujących formach:

  1. Zbieranie uwag i wniosków w formie papierowej oraz elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego. Wypełnione czytelnie formularze będzie można dostarczyć:
    1. drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w tytule „Konsultacje społeczne – projekt uchwały w sprawie obszaru zdegradowanegoi obszaru rewitalizacji”.
    2. drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój,ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, z dopiskiem: „Konsultacje społeczne– projekt uchwały w sprawie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji”.
    3. bezpośrednio do pokoju nr 3 w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój w godzinach pracy Urzędu.
  2.  Spotkanie otwarte z interesariuszami rewitalizacji, umożliwiającego omówienie propozycji wyznaczonego obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, a także przedstawienie uwag, opinii i propozycji. Szczegółowy termin i miejsce podane zostaną co najmniej 7 dni kalendarzowych przed planowanym spotkaniem.
  3. Zbieranie uwag ustnych do protokołu w budynku Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w pok. „36 c” w godzinach pracy Urzędu.

Uwagi i/lub wnioski niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem, złożone w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem pkt 3) lub po upływie wyznaczonego powyżej terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag
i/lub wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój.

Formularz konsultacyjny oraz projekt ww. uchwały wraz z załącznikami dostępne będą od dnia 12.07.2016 r.:

  • w wersji papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w pokoju nr 3, w godzinach pracy Urzędu;
  • w wersji elektronicznej na oficjalnej stronie internetowej Gminy Busko-Zdrój (w zakładce Ogłoszenia) oraz na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.umig.busko.pl w zakładce Rewitalizacja Miasta/ GPR 2015-2025/Konsultacje ).

Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia oraz omówienie ich przebiegu,a w przypadku formy o której mowa w pkt 1 – również wszystkie uwagi wraz z odniesieniem się do nich. Zamieszczenie na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej (www.umig.busko.pl w zakładce Rewitalizacja Miasta/ GPR 2015-2025/ Konsultacje) informacji dotyczących wszystkich przeprowadzonych form konsultacji społecznych kończy
te konsultacje.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, 2016.07.04

Znak: BUŚ.6733.15.2016

OBWIESZCNIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r.  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U.z 2015r poz. 199 ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego ( jednolity tekst Dz. U. z 2016r. poz.778 )

zawiadamiam

że, w dniu 2016.07.04 na wniosek z dnia 2016.05.11 PGE S.A Oddział Skarżysko-Kamienna działająca przez pełnomocnika Pana Piotra Śpiewaka Grupa Projekt Sp z o.o ul. Fabryczna nr 13, 31-533 Kraków została wydana decyzja w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.15.2016 dla inwestycji polegającej na :
budowie elektroenergetycznej sieci kablowej SN, sieci elektroenergetycznej kablowej nN, sieci elektroenergetycznej nN, słupowej stacji transformatorowej SN, oraz stanowiska słupowego ŚN na działkach ozn. nr ewid. gruntu 105/5,105/4,105/1,91(droga) i 82 położonych w Skotnikach Małych

Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX. Wieków Kielc nr 3, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17 .

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Busko-Zdrój, 30 czerwca 2016 r.

Znak: BUŚ.6733.17.2016

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 778) zawiadamiam, że w dniu 14 czerwca 2016 r. została wydana decyzja znak: BUŚ.6733.17.2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie stacji transformatorowej kontenerowej, linii elektroenergetycznej kablowej średniego napięcia 15kV, linii elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV, na działkach ozn. nr ewid. gr. 14/17 i 234/6 położonych w sołectwie Bronina gm. Busko-Zdrój.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Od decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, ul. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój 2016.06.30

Znak: BUŚ.6733.20.2016

O B W I E S Z C Z E N I E

BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz.U. z 2016 poz.778 ) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( j.t Dz.U. z 2016r. poz.23)

z a w i a d a m i a m, że na wniosek z dnia 31.05.2016r PGE Dystrybucja S.A Oddział Skarżysko-Kamienna działającej przez pełnomocnika Pana Piotra Śpiewaka Grupa Projekt Sp z o.o ul. Fabryczna nr 13, 31-533 Kraków zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznej SN+nN, sieci elektroenergetycznej kablowej nN, słupowej stacji transformatorowej SN/nN na działkach ozn. nr ewid. gruntu 355/1, 495, 400, 429, 428, 404, 405, 160, 159/2, 202, 201/1, 201/2, 200, 199, 198, 197, 196, 195, 194, 193, 192/1, 191/3, 191/4, 190, 189, 188, 187, 186/2, 515, 419, 418, 417, 416, 415, 414/2,413 położonych w Skotnikach Dużych oraz na działkach ozn. Nr ewid. 303, 302, 285, 27 – położonych w Skotnikach Małych

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2016.06.30

Znak: BUŚ.6733.19.2016

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2016r. poz. 778) oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2016r. poz. 23)

z a w i a d a m i a m strony postępowania, że tutejszy organ lokalizacyjny zakończył postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie sieci gazowej średniego ciśnienia Dz90 PE100 SDR17,6 na działkach ozn.nr ewid. gruntu 65/7, 65/8, 65/22 położonych w Siesławicach gm. Busko-Zdrój.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty niniejszego ogłoszenia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie pokój nr 18,
w godzinach pracy Urzędu, i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2016-06-23

Znak:BUŚ.6220.3.2016

OBWIESZCZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Stosownie do przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 23), w związku z art. 74 ust. 3 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 353)

z a w i a d a m i a m,

że dnia 23.06.2016 r. została wydana decyzja znak:BUŚ.6220.3.2016 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia pod nazwą: Budynek usługowy branży turystyczno-rekreacyjno-rehabilitacyjnej z częścią pobytową dla ok. 100 osób wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i budowlaną, wewnętrznym układem dróg, chodników i parkingów, obiektami małej architektury, z zjazdami publicznymi, zlokalizowanego na działce oznaczonej w rejestrze gruntów numerem 62/3 obr. Nowy Folwark, gmina Busko-Zdrój, realizowanego przez Piotra Wielocha; ul. Waryńskiego 24, 28-100 Busko-Zdrój.

Niniejszym informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój w Wydziale Budownictwa, Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych pokój nr17, tel. 041 370 52 46, w godzinach pracy tut. Urzędu tj. od godz. 7:00 do godz. 15:00, a w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00 można zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w tym opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Busku-Zdroju.

Od w/w decyzji, w ciągu 14 dni licząc od daty doręczenia obwieszczenia, stronom postępowania przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój.

Zgodnie z art. 49 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].