Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

Uprzejmie informujemy, że dyżury Radnych Rady Miejskiej w miesiącu lutym i marcu 2015 roku będą odbywały się w pokoju nr 6 na parterze Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.

Znak:GNW: 6845.46.2015

Busko-Zdrój 24.02.2015

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

- dzierżawa pawilonu handlowego nr 29-30 przy ul. 1 Maja w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na dzierżawę pawilonu handlowego nr 29-30 usytuowanego w Busku-Zdroju przy ul. 1 Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 413/6.

Minimalny czynsz dzierżawny za pawilon 29-30 określa się w wysokości 250,00 zł + 23% VAT w stosunku miesięcznym.

Cena, którą oferent zobowiązany jest określić w swojej ofercie winna być równa lub wyższa od ceny wywoławczej.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

 

Busko-Zdrój, 2015-02-24.

Znak: UA.6733.3.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz. U. z 2012r. poz. 647 z późn.zm.) oraz art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2013r. poz. 267) zawiadamiam strony postępowania, że na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. w Warszawie Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 1, 33-100 Tarnów, w imieniu którego działa pełnomocnik Firma Handlowo-Usługowa HYDROLAND Józef i Dariusz Lizak s.c. ul. Jagiellońska 20, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:

  • budowie odcinka sieci gazowej niskiego ciśnienia na działkach ozn.nr ewid. gruntu 63/12, 63/17, 131/13, 131/12, 131/11, 131/10, 131/9 i 131/3, położonych w Busku-Zdroju (obręb 08).

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 17, w godzinach pracy Urzędu.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

INFORMACJA

W związku ze zmianą od 1 marca 2015 roku, ustawy o ewidencji ludności i o dowodach osobistych informuję, że w dniach 26 oraz 27 lutego 2015 roku w Biurze Ewidencji Ludności nie będą dokonywane formalności związane z:

  • zameldowaniem na pobyt stały,
  • zameldowaniem na pobyt czasowy,
  • wymeldowaniem z pobytu stałego,
  • wymeldowaniem z pobytu czasowego,
  • oraz inne czynności związane ze zmianą danych adresowych jak również danych osobowych.

Utrudnienia związane ze zmianą przepisów są niezależne od Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 2015.02.23

Znak: UA.6733.4.2015

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO - ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U.z 2012r poz.647 z późn.zm ) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst ogłoszony w Dz. U. z 2013r. poz.267 ) zawiadamiam że, w dniu 2015.02.23 na wniosek P. Moniki Antosiewicz, P.Krystyny Antosiewicz, P.Anny Misztal, P.P.Renaty i Jacka Kuzów i P.P. Kingi i Adama Biskupów zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej na działkach ozn. nr ewid. 196 (droga), 194/3,194/4,194/5 i 195 położonych w Radzanowie oraz na działkach ozn. Nr ewid. 462/1,462/2,447/11 i 904 (droga) usytuowanych w Owczarach.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na wynajem trzech pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju

  1. Przedmiotem udostępnienia są 3 przeszklone pawilony handlowe oznaczone numerami: 8, 28, 30 o powierzchni po 9,7 m² każdy :
    - pawilon oznaczony numerem 8 przeznaczony pod handel artykułami spożywczymi
    - pawilony oznaczone numerami : 28, 30 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi
  2. Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.
  3. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.
  4. Oferty na udostępnienie pawilonów należy składać na piśmie w zapieczętowanych kopertach z napisem „Oferta na udostępnienie pawilonu handlowego na Hali Targowej" w Biurze Obsługi Interesanta pokój nr 3 Urzędu Miasta i Gminy Busko-Zdrój, ul.Mickiewicza 10 w nieprzekraczalnym terminie do 27 lutego 2015 roku do godz.12.00.
    Oferta powinna zawierać:
    - nazwisko, imię, adres i telefon kontaktowy oferenta
    - rodzaj prowadzonej działalności
    - numer pawilonu
    - proponowaną wysokość czynszu netto
    Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  5. W przypadku, gdy na jeden pawilon wpłynie więcej niż jedna oferta, decydować będzie wysokość zaproponowanego czynszu, a w przypadku ofert równoważnych o wyborze rozstrzygnie losowanie.
  6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2015 roku w sali numer 25 Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10 o godzinie 13.00.
  7. Niniejsze ogłoszenie podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Busko-Zdrój, oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Busko-Zdrój, 19.02.2015r.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, dnia 3 lutego 2015 roku

Prokuratura Rejonowa w Busku-Zdroju

KOMUNIKAT

W dniach 24 lutego 2015 roku do 28 lutego 2015 roku Biuro Prokuratora Generalnego organizuje ogólnopolską akcję informacyjną „ Dzień Ofiar Przestępstw i Tydzień Pomocy Ofiarom Przestępstw".

Akcja ta została podjęta, by przypomnieć o cierpieniu osób pokrzywdzonych przestępstwem i potrzebie ochrony interesów oraz konieczności niesienia im pomocy.

Założeniem akcji jest, aby każdy potrzebujący mógł uzyskać informacje na temat praw, wsparcia i ochrony przysługujących pokrzywdzonym.

Wszelkie udzielane informacje są bezpłatne.

Prokuratura Rejonowa w Busku-Zdroju przy ul. Kościuszki 5 w powyższym terminie w godzinach od 8.00 do 15.00 - tej w ramach prowadzonych, dyżurów, udzielać będzie porad we wskazanym zakresie.

Celem rozpropagowania tej informacji proszę o jej umieszczenie w publicznie dostępnych miejscach.

Zastępca Prokuratora Rejonowego Jolanta Pielechowicz

Busko-Zdrój, 2015. 02. 16.

Znak: UA.6733.34.2014

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA i GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

że w dniu 16 lutego 2015r. została wydana decyzja znak : UA.6733.34.2014 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

  • budowie elektroenergetycznej linii kablowej niskiego napięcia oraz budowie złączy kablowo – pomiarowych, na działkach ozn. nr ewid. gr. 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 149, 89, 90, 91/1 i 91/2 położonych w sołectwie Wełecz.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pokój nr 18, w godzinach pracy tut. Urzędu.

Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, za moim pośrednictwem, w terminie 14 dni od daty jej ogłoszenia.

a/a

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Busku Zdroju, Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego oraz KRUS serdecznie zaprasza rolników z Miasta i Gminy Busko na szkolenie z zakresu zasad wypełniania wniosku o przyznanie płatności obszarowych na rok 2015, PROW 2014-2020 oraz ubezpieczeń społecznych rolników, które odbędzie się dnia 25-02-2015 o godz.10:00 Błoniec świetlica wiejska.

Krzysztof Gajek
Andrzej Lipka
Andrzej Materek

Logo-arrAgencja Rynku Rolnego informuje, iż na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 lutego 2015 r. uruchamia kolejną II turę mechanizmu WPR „Dalszego tymczasowego wsparcia producentów owoców i warzyw - (Dow II)".

Jest to już III transza wypłat dla producentów owoców i warzyw poszkodowanych przez embargo rosyjskie.

Od dnia 16 lutego 2015 r. producenci zainteresowani wsparciem mogą składać, do właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę
Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego, powiadomienie – na udostępnionym poniżej formularzu :

„PDFPowiadomienie dot. RDK_1031/2014 bezpłatna dystrybucja / inne przeznaczenie, Dow II http://arr.gov.pl/data/00002/zal_1_dow2_2015.pdf (.pdf)".

Czynności wycofania produktów realizowane w ramach tego mechanizmu muszą zostać zrealizowane do dnia 30 czerwca 2015 r.

Więcej informacji w WWWWarunkach uczestnictwa w mechanizmie dalsze tymczasowe wsparcie producentów owoców i warzyw (operacje przeprowadzone w okresie od 16 lutego 2015 r. do 30 czerwca 2015 r.)

http://www.arr.gov.pl/warunki-uczestnictwa-w-mechanizmie-dalsze-tymczasowe-wsparcie-producentow-owocow-i-warzyw-operacje-przeprowadzone-w-okresie-16022015-30062015

 

Z poważaniem
OT ARR w Kielcach
Ul. Piaskowa 18
25-323 Kielce
Tel. 041/343 31 90, 343 23 93