Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

Ogłoszenia

Busko-Zdrój, 17.08.2015 r.

USC.5011.25.2015

ZAWIADOMIENIE
o sporządzeniu spisu wyborców

Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2011 r. Nr 21, poz. 112 z późn. zmianami),

BURMISTRZ MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ

zawiadamia o sporządzeniu spisu osób uprawnionych do udziału w referendum, zarządzonego na dzień 6 września 2015 roku, spis został sporządzony oddzielnie dla każdego obwodu głosowania.

Spis będzie udostępniony do wglądu od dnia 17 sierpnia 2015 roku do dnia 30 sierpnia 2015 roku w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy, przy ul. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju w sali nr 47 w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek - piątek od 7:00 do 15:00.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 18.08.2015 r.

Znak:GKNŚR.6845.112.2015

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

- dzierżawa pawilonu handlowego nr 31-32 przy ul.1 Maja w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na dzierżawę pawilonu handlowego nr 31-32 usytuowanego w Busku-Zdroju przy ul. 1 Maja na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 413/6.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój, 18.08.2015r.

Znak:GKNŚR.6845.113.2015

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój zaprasza do składania ofert na wynajem dwunastu pawilonów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej przy ulicy Stefana Batorego w Busku-Zdroju

1. Przedmiotem udostępnienia jest 12 przeszklonych pawilonów handlowych oznaczonych numerami: 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 18, 20, 21, 24 o powierzchni po 9,7 m² każdy:

  • pawilony oznaczone numerami: 1,2 przeznaczone na działalność gastronomiczną
  • pawilon oznaczony numerem: 6 przeznaczony pod handel mięsem i jego przetworami
  • pawilony oznaczone numerami: 7, 9, 10, 11, 12 przeznaczone pod handel artykułami spożywczymi
  • pawilony oznaczone numerami : 18, 20, 21, 24 przeznaczone pod handel artykułami przemysłowymi

2. Udostępnienie pawilonów nastąpi na podstawie umowy najmu, która zostanie zawarta na okres 3 lat.

3. Czynsz najmu za udostępnienie pawilonów handlowych ustala się w wysokości nie niższej niż 250 zł + VAT w stosunku miesięcznym.

KOMUNIKAT PREZESA ARR

UWAGA PRODUCENCI MLEKA

Od 13 sierpnia do 11 września br. Agencja Rynku Rolnego będzie przyjmowała wnioski o udzielenie pomocy o charakterze pomocy de minimis w rolnictwie w formie rozłożenia na nieoprocentowane raty opłaty za przekroczenie kwot indywidualnych w roku kwotowym 2014/2015.

Wnioski należy złożyć do dyrektora oddziału terenowego Agencji Rynku Rolnego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę dostawcy hurtowego.

Adresy oddziałów terenowych oraz godziny pracy znajdują się w linku poniżej:

http://www.arr.gov.pl/kontakt-arr/oddzialy-terenowe-arr

Do wniosku należy dołączyć:
1. zaświadczenia albo oświadczenie, dotyczące pomocy de minimis określone w art. 37 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz. 404, z późn. zm.);

2. zaświadczenia albo oświadczenie, dotyczące pomocy de minimis w rolnictwie określone w art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o
postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;

3. oświadczenie o niezaleganiu:
a) z płatnościami podatków,
b) w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne.
Formularz wniosku jest dostępny na stronie internetowej Agencji Rynku
Rolnego http://www.arr.gov.pl/data/00069/kml_p14_f2.pdf

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko Zdrój, 2015.08.13

Znak: BUŚ.6733.33.2015

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2015r. Poz.199) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2015r poz.199) z a w i a d a m i a m, że na wniosek z dnia 2015.07.08 Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o w Busku-Zdroju ul. Łagiewnicka nr 25, 28-100 Busko-Zdrój zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.33.2015 dla inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowej na działkach ozn. Nr ewid. 66/3 i 65 (droga) usytuowanych w Elżbiecinie.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Budownictwa Urbanistyki i Uwarunkowań Środowiskowych Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Zarządzenie Nr 107/2015
Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój
z dnia 12 sierpnia 2015r.

w sprawie zatwierdzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Siesławicach [ pdf ].

Busko Zdrój, 2015.08.12

Znak: BUŚ.6733.20.2015

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (jt.Dz.U z 2015r. Poz.199) oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2015r poz.199)

zawiadamiam,

że na wniosek z dnia 2015.07.29 PGE Dystrybucja S.A z siedzibą w Lublinie ul. Garbarska nr 21A, 20-340 Lublin oddział Skarżysko-Kamienna działająca przez pełnomocnika Panią Agatę Woźniak ul. Przemysłowa nr 4, 28-400 Pińczów zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: BUŚ.6733.20.2015 dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej linii niskiego napięcia, średniego napięcia oraz kontenerowej stacji transformatorowej na działkach ozn. Nr ewid. 499/15,620,500/15,500/16 i 619 usytuowanych w Zbludowicach oraz na działkach ozn. Nr ewid. 723/24, 912, 723/16, 723/17, 723/22 i 723/25 usytuowanych w Owczarach.

Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta i Gminy w Busku Zdroju Al. Mickiewicza 10 pokój nr 17.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój 2015.08.11

Znak: BUŚ.6733.26.2015

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz.U. z 2015 poz.199 ) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( j.t Dz.U. z 2013r. poz.267)

zawiadamiam

że na wniosek z dnia 2015.07.07 Gminy Busko-Zdrój w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działający przez pełnomocnika KOLPOPRTER BIURO PROJEKTOWE Krzysztof Oleś ul. Nowy Świat nr 52, 25-516 Kielce zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku świetlicy wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe, zbiornika naziemnego na gaz oraz zjazdu publicznego na działkach ozn. Nr ewid. 50 i 152 (droga) usytuowanych w Budzyniu.

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Busko-Zdrój 2015.08.11

Znak: BUŚ.6733.28.2015

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY BUSKO-ZDRÓJ

Stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t Dz.U. z 2015 poz.199 ) oraz art.10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego ( j.t Dz.U. z 2013r. poz.267)

zawiadamiam

że na wniosek z dnia 2015.07.07 Gminy Busko-Zdrój w imieniu i na rzecz której działa Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój działający przez pełnomocnika KOLPOPRTER BIURO PROJEKTOWE Krzysztof Oleś ul. Nowy Świat nr 52, 25-516 Kielce zostały zebrane dowody i materiały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku świetlicy wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe, zbiornika naziemnego na gaz oraz zjazdu publicznego wraz z przebudową zatoki autobusowej na działkach ozn. Nr ewid. 178 i 351 (droga) usytuowanych w Kostkach Małych .

W związku z powyższym w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mają prawo zapoznać się z aktami sprawy w tut. Urzędzie, pokój nr 17 i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów.

Wgląd do akt nie jest obowiązkowy.

Dokument źródłowy do pobrania [ pdf ].

Ogłoszenie o konsultacjach społecznych

Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ogłasza konsultacje społeczne w celu zebrania opinii mieszkańców oraz organizacji pozarządowych na temat realizacji zadania „Budowa spójnego systemu ścieżek rowerowych wraz z wprowadzeniem systemu rowerów miejskich oraz wyznaczeniem tras niskoemisyjnego transportu miejskiego na terenie miasta Busko-Zdrój”

1. Przedmiot konsultacji.
Budowa na terenie miasta Busko-Zdrój spójnego systemu ścieżek rowerowych oraz niskoemisyjnego transportu miejskiego. 

2. Data rozpoczęcia i zakończenia konsultacji.
Konsultacje będą przeprowadzone w dniach 14 sierpnia 2015r. do dnia 31 sierpnia 2015r.

3. Forma konsultacji.
Konsultacje będą polegały na wypełnieniu Ankiety w formie formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Wypełnione ankiety należy kierować drogą elektroniczną na adres jednostki projektującej tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub tradycyjne za pomocą poczty na adres firmy M&G Consulting Marketing, ul. Anieli Krzywoń 6/108, 01-391 Warszawa. Możliwa jest również forma osobistego doręczenia wypełnionej Ankiety do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, parter: pokój nr 3 Biuro Obsługo Interesanta.

Dokument źródłowy do pobrania [pdf]

Ankieta - Badanie preferencji użytkownika roweru [pdf] [docx]