Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria

loga wfo

W związku z podjęciem przez Radę Miejską w Busku-Zdroju uchwały w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Busko-Zdrój na lata 2011 – 2032", od 2011 roku Gmina Busko-Zdrój czynnie realizuje projekt zapewniając: wywóz, transport oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest.

Zadanie było kontynuowane w 2014 roku.

Koszty przedsięwzięcia nie będą obciążały uczestników Programu, lecz są pokrywane ze środków:

  • Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w kwocie 41300,28 zł.,
  • Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach w kwocie 28910,20 zł.,
  • Gminy Busko-Zdrój – pozostała wartość zadania.

Obecnie planuje się realizację Programu w kolejnych latach.

Zainteresowane osoby będą mogły wypełnić deklarację udziału w Programie w pierwszym kwartale 2015 roku.

Szczegółowe informacje w przedmiotowym temacie można uzyskać w Wydziale Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój lub telefonicznie pod numerem 41 370 52 38.

Busko-Zdrój, 2014-09-23

Dokumenty do pobrania [ pdf ].