Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Wolica Siesławska, gmina Busko Zdrój o łącznej długości 620 m i szer. 3,5 m polegający na wyrównaniu istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową i wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej gr. 5 cm wraz z wyrównaniem poboczy materiałem kamiennym (kruszywo 0 – 63 mm, średnia grubość 5 cm).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc licząc od daty zawarcia umowy. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zamawiający w toku badania ofert oceni: -zakres działalności prowadzonej przez wykonawcę; zakres niniejszy powinien obejmować działalność w zakresie m.in. budowy dróg, -zakres posiadanych uprawnień przez osoby bezpośrednio związane z realizacją zadania; zakres niniejszy winien obejmować: posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, tożsamych z przedmiotem zamówienia; wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania dotyczące budowy dróg, -wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -sytuację finansową i ekonomiczną wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia; wykonawca powinien posiadać środki finansowe bądź zdolność kredytową na realizację zamówienia oraz bieżących zobowiązań tj. płace, składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
Na podstawie złożonych oświadczeń warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wadium – 1 500,00 zł. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3. Termin składania ofert upływa dnia 31 sierpnia 2004r. o godz. 1000. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
|