Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria
2005-06-01   Przetarg Nieograniczony - Numer sprawy : RS – 341/14/05
 Przedmiot zamówienia
 Na wymianę pokrycia dachu budynku świetlicy środowiskowej w Baranowie
Numer sprawy : RS – 341/14/05
2005-06-01

Przetarg Nieograniczony

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro 

Gmina Busko Zdrój 
al. Mickiewicza 10, 28–100 Busko – Zdrój 
tel. (0 41) 370-52-00, fax (0 41) 378-52-90, 
ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę pokrycia dachu budynku 
świetlicy środowiskowej w Baranowie



KOD CPV: 45261213–0
Przedmiot zamówienia:

Wymiana pokrycia dachu budynku świetlicy środowiskowej w Baranowie.

Zakres robót obejmuje: rozebranie rur spustowych (22,00 m), rozebranie rynien (62,00 m), utylizacja eternitu (295,00 m2),wymiana istniejących łat (221,25 m2) na nowe łaty impregnowane (295,00 m2), wymiana pokrycia dachu z płyt eternitowych falistych na blachę dachówkową stalową powlekaną (295,00 m2), wykonanie i mon- taż nowych rur (22,00 m), rynien (62,00 m) i obróbek blacharskich płaskich (47,00 m2), wykonanie instalacji odgromowej (zwody pionowe (24,00 m) i poziome (49,00 m)), badanie instalacji odgromowej (2 pom.), przemurowanie kominów (2,00 m3) w rusztowaniu (3 ,00 szt), uzupełnienie tynków zewnętrznych c.-w. kat. III (5,00 m2),
wywiezienie gruzu pochodzącego z rozbiórki (4,00 m3).
Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały dostarcza wykonawca.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową.
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych.

Termin wykonania zamówienia: do 30 sierpnia 2005 r.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24
ust. 1 i 2 ustawy)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3.
Termin składania ofert upływa dnia 20 czerwca 2005 r. o godz. 1100.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

: rozebranie rur spustowych (22,00 m), rozebranie rynien (62,00 m), utylizacja eternitu (295,00 m2),wymiana istniejących łat (221,25 m2) na nowe łaty impregnowane (295,00 m2), wymiana pokrycia dachu z płyt eternitowych falistych na blachę dachówkową stalową powlekaną (295,00 m2), wykonanie i mon- taż nowych rur (22,00 m), rynien (62,00 m) i obróbek blacharskich płaskich (47,00 m2), wykonanie instalacji odgromowej (zwody pionowe (24,00 m) i poziome (49,00 m)), badanie instalacji odgromowej (2 pom.), przemurowanie kominów (2,00 m3) w rusztowaniu (3 ,00 szt), uzupełnienie tynków zewnętrznych c.-w. kat. III (5,00 m2), wywiezienie gruzu pochodzącego z rozbiórki (4,00 m3). Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia materiały dostarcza wykonawca. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i częściowych. Termin wykonania zamówienia: do 30 sierpnia 2005 r. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.