OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM poniżej 60 000 euro
Gmina Busko Zdrój al. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko – Zdrój tel. (0 41) 370-52-00, fax (0 41) 370-52-90,
ogłasza przetarg nieograniczony na:
BUDOWĘ ŚWIETLICY WIELOFUNKCYJNEJ (kategorii IX) DLA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KAMEDUŁACH NA DZIAŁCE NR 206 W LESIE WINIARSKIM
Kod CPV 45.21.42.10-5
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych) : Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kamedułach poprzez dobudowę świetlicy wielofunkcyjnej z sanitariatami o łącznej powierzchni użytkowej wynoszącej 99,60 m2. Kubatura przedmiotowej dobudowy wynosi 620,00 m3. Zakres robót obejmuje: - budowę budynku w zakresie wykonania wykopów, stanu zerowego, stanu surowego (ściany parteru, słupy, schody wewnętrzne, strop nad parterem, dach konstrukcja i pokrycie, osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, ścianki działowe i sufit podwieszony), stanu wykończeniowego (podłoża, posadzki, tynki wewnętrzne, okładziny schodów i ścian, malowanie, elewacja i roboty zewnętrzne). - wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z montażem armatury sanitarnej „białego montażu”, - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie przyłącza wodociągowego ze studni i przyłącza kanalizacji sanitarnej.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych i ofert wariantowych.
3. Zamówienie powinno być wykonane w terminie: od dnia podpisania umowy do 30.07.2006r.
4. Informacja o warunkach wymaganych od wykonawców oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia godnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, e) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, f) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności 3 jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszej SIWZ, podając nazwę, adres inwestora zrealizowanego obiektu. g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h) zamawiający wymaga, aby kierownik(cy) budowy posiadał(li) uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej sanitarnej oraz należeli do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.). W celu potwierdzenia posiadania takich uprawnień należy załączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
4.2. Sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia- niespełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
4.3. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie oferenta złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, c) Aktualne zaświadczenie wydane przez naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaś- wiadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych i zakończonych przez Oferenta w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie obejmujący 3 roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszej specyfikacji z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7, g) Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Oferenta, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych i wysokość zdolności kredytowej oferenta, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika/ków/ budowy w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej sanitarnej z aktualnym/i/ zaświadczeniem/niami/ o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8. 5. Każdy warunek będzie oceniany zgodnie z SIWZ. 6. Formularz zawierający SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 36,w godz. od 700 do 1500 lub za zaliczeniem pocztowym 7. Cena formularza SIWZ wynosi 60,00 zł (słownie: Sześćdziesiąt złotych 00/100) 8. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 do dnia 8 lutego 2006 r. do godz. 1100 . 9. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego pok. Nr 25 w dniu 8 lutego 2006 r. o godz. 1115. 10. Kryteria oceny ofert: cena brutto – waga 100 % 11. Termin związania z ofertą 30 dni 12. Wadium - 3 500,00 zł.
|