Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

Przeglądarka FierFox Przeglądarka Google Chrome Przeglądarka Opera Przeglądarka Internet Explorera Przeglądarka Safari
Kategoria
2006-01-17   Przetarg Nieograniczony - Numer sprawy : RS-341/2/06
 Przedmiot zamówienia
 Na budowę parkingu w Szczaworyżu.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro 
Gmina Busko Zdrój 
ul. Mickiewicza 10, 28 – 100 Busko – Zdrój 
tel. (0 41) 370-52-00, fax (0 41) 370-52-90, 
ogłasza przetarg nieograniczony na 
na budowę parkingu w Szczaworyżu.



Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w Szczaworyżu.
Roboty drogowe (KOD CPV 45.23.32.51-3) będą obejmowały wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 721m2 i terenów zieleni o pow. 279m2.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
-warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej 0/8 grubości 4cm,
-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 grubości 6cm,
-warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
gr. 15cm,
-warstwa odsączająca z piasku mrozoodpornego grubości 20cm.
Obramowania krawężnikiem wystającym betonowym wibroprasowanym 15x30x100 na
ławie betonowej z oporem z betonu B15.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Cena formularza 50,00zł.
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2006 r.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.

Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych następujących dokumentów i oświadczeń:
-wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku; zał. nr 1)
-kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót),
-aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone
w art. 22 ust. 1 ustawy,
-aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
- wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania dotyczące budowy dróg, parkingów zał. Nr2),
- wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) – wg zał. Nr 3
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.


Wadium – 1.500,00 zł.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) - 100,00 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, lok. Biuro Obsługi Interesanta i Rady Miejskiej, pok. Nr 3.
Termin składania ofert upływa dnia 8 lutego 2006 r. o godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8.02.2006r. o godz. 1015.                                     Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu w Szczaworyżu. Roboty drogowe (KOD CPV 45.23.32.51-3) będą obejmowały wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej o powierzchni 721m2 i terenów zieleni o pow. 279m2. Konstrukcja nawierzchni jezdni: -warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej 0/8 grubości 4cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 grubości 6cm, -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, -warstwa odsączająca z piasku mrozoodpornego grubości 20cm. Obramowania krawężnikiem wystającym betonowym wibroprasowanym 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu B15. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 36 lub drogą pocztową. Cena formularza 50,00zł. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych i ofert częściowych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych następujących dokumentów i oświadczeń: -wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku; zał. nr 1) -kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, -aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wykaz niniejszy powinien obejmować minimum trzy zadania dotyczące budowy dróg, parkingów zał. Nr2), - wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) – wg zał. Nr 3 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.